De cît bovarism eram în stare…

20 Martie 2014

De cît bovarism eram în stare…, chiar şi acum 30 de ani; mi-am adus astăzi aminte, primind un e-mail, de la o fostă colegă de facultate, o confidentă. Patru scrisori scrise prin anii ’80. Doamne, cît de mult nu m-am schimbat. Pun aici una dintre scrisori, ca referinţă; scuze pentru scrisul oribil, probabil eram prea plictisită sau nervoasă. Sînt ferm convinsă că şi pe blog, dacă aş scrie cu pixul, aţi rămîne surprinşi de cîte feluri de scris dispun! Un număr infinit de scrisuri, de fapt un număr infinit de stări!

Scan_Doc0017

Mulţumesc Carmen!

4 Responses to “De cît bovarism eram în stare…”

  1. bogdan Says:

    Frumoasă scrisoarea! O dată ai douzeci de ani! Vorbind de vârste, poate romantismul ține și de anul nașterii, am avut și eu o dată o iubită de vârsta ta, cînd eu aveam 29 de ani și ea avea cât avea, și, da, era romantică.

  2. bogdan Says:

    M-ma prostit, nu „de vârsta ta”, ci născută în același an.

  3. bogdan Says:

    În general, bine, mersi! 🙂 Am o perioadă grea la serviciu, însă sunt lucruri mult mai rele decât asta, pe lume.


Lasă un răspuns

