Tu mă crede de vrei, ca pe alte femei…

5 Ianuarie 2014

La cîte nu m-am gîndit în aceste zile libere! Cîte amintiri, gînduri triste, întîmplări vesele, clipe de duioşie, clipe de nebunie. Şi nu ştiu cum, aşa, pe final de mini-vacanţă, mi-am amintit romanţa asta şi am înţeles că, de fapt, mesajul ei este şi firul roşu al amintirilor mele, puse cap la cap sau lăsate aiurea să se desfăşoare la întîmplare!

4 Responses to “Tu mă crede de vrei, ca pe alte femei…”

  1. Mitzaa Biciclista Says:

    Eu nu am înnebunit niciodată după romanțe deși unele dintre ele putem spune că sunt deosebite. Dar mi-a plăcut foarte mult și-mi place încă Jean Moscopol despre care însă am auzit mult mai târziu, căci bănuiești că nu-l dădeau comuniștii la radio, pfff 🙂
    Tatei îi plăcea Ioana Radu, adică îi cunoștea aproape toate cântecele așa că, vrând nevrând, și eu am învățat câteva versuri pe dinafară 🙂

  2. Photini Says:

    Cred că sunt foarte multe femei cărora li se potrivesc măcar câteva versuri, chiar dacă nu tot textul romanţei…


Lasă un răspuns

