Al cîtelea simț o fi teiul?

10 Iunie 2013

5 a.m. Casa toată miroase a tei înflorit. Mă gîndesc la Eminescu, mă culc la loc. Dorm fără vise sau visez cu ochii deschiși. E vară, mi-e dor de locuri exotice, de febrilitatea pregătirilor, de necunoscut. Teiul mă inspiră, aș scrie poezii.
Mi-e dor de dragoste, mi-e dor de tinerețe. Mă doare teiul ăsta nebunesc care parcă a înflorit chiar la mine în suflet.

12 Responses to “Al cîtelea simț o fi teiul?”

  1. bogdan Says:

    Frumos text. Am fost în Herăstrău, miros teii de nu se poate. Am unul și în fața blocului.

  2. LePrince Says:

    @ femeile care ma iubeste, respectiv e moarte dupe mine: deci doamna Sara M. eu este bine mersi ceea ce va doresc si dvs. lipsesc momentan in sensul ca nu prea mai sunt activ online (sincer vorbind ca confesiune intima drept sa va spun ca nici secsualiceste nu prea mai am „semnal”) datorita faptului ca dracu m-a pus sa-mi renovez nenorocita de casa, si deci va dati seama ca m-au nenorocit zugravii, electricianu’, instalatoru’, usieru metalic, faianta, gresia, parchetu’, vinaromu, gaura de hota, frigideru, plita, cuptoru’, usile interioare, vaca de jos c’o streseaza pikamerele, termopanele, cabina de dus, prizele, intrerupatoarele, mobila de, mobila de mobila de, canapeaua, plasma…..si dracu sa le ia pe toate ca decat dansul le mai stie numarul….ca m-am saturat, ca cine pisda ma-sii (apropo: *uie bogdan!) m-a pus…ca toti vrea gramezi de bani…ca mira-m-as sa mai fiu in viata asta membru in clubul futaciosilor….viata e ca paru’ din cur: scurta si plina de kkt.

    PS. refaceti-va viata, fiti fericita…eu sunt praf…

    • Sara M. Says:

      Am trecut și eu prin asta, LePrince, cînd am cumpărat apartamentul cu patru camere, două băi, două balcoane și trei debarale. Am dat jos pereți, am schimbat placările, de parcă aș fi luat o casă „la roșu” în care am băgat banii luați pe un pămînt strămoșesc. Și mie îmi băteau vecinii în țeavă, pînă cînd am schimbat țevile și le-am acoperit cu rigips pe cele vechi.
      Ia să vezi, ce satisfacție vei avea după terminarea lucrărilor… La mine au durat trei luni lungi cît o veșnicie.
      La sfîrșit, am constatat că eram mai deșteaptă dacă-mi construiam o casă pe pămîntul bunicilor, cu banii băgați în apartament!
      Cît despre „semnal”, nu-ți face griji. Pe net prinzi de toate, și mai bune și mai rele.
      Să stăpînești sănătos noua casă!
      Și, neapărat, să-ți sădești un tei sub geam! Asigură somn liniștit.

    • Sorina D. Says:

      Groaznică etapă! Cînd am cumpărat casa din Floreasca am avut exact aceleași probleme și am cheltuit sume uriașe pe materiale, ca să nu mai vorbesc de manoperă. Cînd a fost gata, unii spuneau să trag banderolă ca la muzeu, așa de frumos a ieșit. E un efort nervos, dar și financiar, care merită depus dacă îți place un anumit confort estetic, ca să mă exprim astfel! Teiul îl aveam sub geam, măcar cu asta m-am scos!

    • bogdan Says:

      Bă, cum eşti tu labagiu, ţi-ajunge şi o cutie de carton în care să stai!

  3. Valerius Says:

    „Mă doare teiul ăsta nebunesc”
    Au înnebunit şi teii ? Ştiam de nebunia salcâmilor.


Lasă un răspuns

