Mostre de manierism III

26 Martie 2013

(41) Culcaţi pe un molatic covor de Ispahan. M-am rătăcit, Dilecta, prin păru-ţi pubian. (42) Ne aşezăm la masă. Uitându-se în gol, Dilecta-i fermecata de versul meu frivol. (43) Degust din vinul dulce şi roşu de Malaga. Ca buzele Dilectei cand vine să-mi bea vlaga. (44) Ascult cum bate vântul,mă uit cum viscoleşte. La ce să-i scriu răvaşe? Ea nu mi le citeşte. (45) Mişcările-ti, Dilecta, sunt lente, foarte lente. Stăm, goi şi faţă-n faţă, ca două firmamente.

(46) Te sarutam pe solduri, leoaica mea cu coama, Şi-o lebădă, in trestii, a început să geama. (47) Din pricină că vinul o face cam năucă Dilecta mea îşi trage amantul de perucă. (48) Buchete mari de irişi. Şi lumânări albastre. În fine, suntem singuri cu trupurile noastre. (49) Se-aude la fereastră zburătăcit de vrăbii, Iar fustele Dilectei par pânze de corăbii. (50) Dau iama peste mine noianuri de tristeţi. Ea mă iubeşte numai atunci când suntem beţi.

(51) Dilecta îmi zâmbeşte, zicând pe-un ton futil: -Băiatul tău îmi place, marchize. E gentil. (52) Când te sărut,Dilecta,pe pântecul bălan, Amorul nostru poate părea cam lesbian. (53) Aş fi putut, fireşte, să-mi pierd cu fleacuri seara, Dar pântecul Dilectei mă frige ca Sahara. (54) În timp ce ea îmi smulge peruca de pe cap Mă-ntreb dacă-mi stă bine în rolul lui Priap. (55) Potop de roze roşii a năpădit oglinda. In patul cu perdele, Dilecta scoate limba

(56) Te-am dăltuit, Dilecta, din marmură de Paros, Iar şoldurile tale sunt Eros şi Thanatos. (57) Ea-mi râde cu toţi dinţii, ca perlele din salbă. Sunt negru de tristeţe. Dilecta este albă. (58) Mă tot întreb, marchize, /şi să turbez îmi vine!/ Cum îşi petrece seara Dilecta fără mine. (59) În fiecare noapte te beau ca pe-o otravă. Ţi-s coapsele columne. Iar şoldul arhitravă. (60) Toţi popii şi vlădicii mă blestemă din greu. Eu am crezut în tine mai mult ca-n Dumnezeu.

(61) Cumetrele din Hale, cu faţa smochinie, Numesc amorul nostru desfrâu şi luxurie. (62) Dacă există-n lume vreo opera perfecta, Nu-i Venus de la Millo, sunt ochii tăi, Dilecta. (63) Pe pieptul unui fante voi scrie azi cu spada Cât te iubesc de tare, Dilecta şi Amada. (64) Venetis se-apleacă şi îţi sărută talpa. Nu vrei să fii la noapte ducesa mea de Alba? (65) Ieşind din crinolină, ca puiul din găoace, S-a reîntors la mine. Don Pedro nu o place.

(66) Ce auriu şi roşu-i Parisul în crepuscul! Tu mă adori, Dilecta! Dar ce-o să spună vulgul? (67) Te-am întrebat azi-noapte cu-o jale de nespus: -Cum mă iubeşti, Dilecta? Ca Iuda pe Isus? (68) Picioarele Dilectei fac vâlvă prin Paris. -Nu crezi că am dreptate, don Ramon de Taxis? (69) Cu degetele astea, cam strâmbe şi otova, Eu dăltuiesc în carne, ca-n marmură Canova (70) Tu mi-ai răpit, Dilecta, a ochilor lumină. Mirungere! Miracol! Cercei cu cornalină!

(71) Se dedica pisicii Dracula Privirea ta e verde şi tristă, bat-o vina! Şi nici nu eşti femeie, Dracula,Draculina! (72) Ea-mi face cu batista adio din balcon: -Întoarce-te cu bine, don Cristobal Colon! (73) Falernul şi Massicul încep să-mi dea de furcă. Dilecta, mă omoară bărbia ta habsburgă! (74) M-a năpădit tristeţea şi vreau să ştii de ce: Te-am aşteptat aseară la Saint-Germain-des-Pres… . (75) Postesc de şapte zile cu apă şi cu pâine, Dilecta! Şi îmi latru amorul ca un câine!

(76) Când bem, spre seară, ceaiul,din ceşti de majolică, Tu graseiezi, Dilecta, cum toarce o pisică. (77) Vrăjit peste măsură de trupul tău fosforic, Ţi-am dăruit parfumuri şi fructe de la tropic. (78)Ce ne-a sortit, Dilecta, al lumii arhitect? Fără amorul nostru, aş fi un mort perfect.
Din volumul Dilecta de Octavian Soviany

Ultima mostră, mai mult pentru replica lui Conu Mishu. Așteptăm…

Anunțuri

74 Responses to “Mostre de manierism III”

  1. LePrince Says:

    „Ultima mostră, mai mult pentru replica lui Conu Mishu. Așteptăm…”

    adica cum, eu, dna Sara M, dna Photini suntem postaci de categorie inferioara, 3 la leu, sau ce?

  2. Sara M. Says:

    Nu-mi place poezia lui Octavian Soviany, fiindcă nu crează imagini artistice, ci doar erotice, cu un real talent pentru versificație… și atît. Deși are pretenția să se adreseze unui public restrîns, cultivat și rafinat, mie îmi lasă doar impresia de scriitură pornoepică profund misogină. Jignește fundamental Femeia.
    Iată o mostră de rafinament poetic, în descrierea unei dilecte:

    Aș vrea să mă-nvețe pictura
    de George Topârceanu

    Aş vrea să mă-nveţe pictura
    Un Rembrandt maestru, – să-ţi fac
    Din carmin şi purpură gura
    Aşa cum ţi-a dat-o natura,
    Aprinsă ca floarea de mac.
    Şi taina privirilor tale,
    Cu zâmbetul cald şi senin,
    Şi gâtul şi braţele goale
    Plăpânde ca nişte petale
    De flori delicate de crin.
    Şi-aş vrea să mai am, laolaltă,
    Talentul de sculptor, copilo.
    Şi-atunci să-mi răsari de sub daltă
    Din marmură, – albă, înaltă,
    Frumoasă ca Venus din Milo!
    Pe frunte să-ţi pun o coroană
    De nuntă, din flori de lămâi, –
    Şi astfel în apriga goană,
    A anilor, blândă icoană,
    De-a pururi a mea să-mi rămâi!

    • Sara M. Says:

      Erată: „nu creează”

    • Sorina D. Says:

      Nu văd pic de misoginism la Soviany, nu înțeleg termenul pornoepic în contextul acestor versuri, nici dacă îl despart în porno și epic. Poate mă ajutați cu o explicație…

      • Sara M. Says:

        În viziunea lui „poetică”, femeia e goală de orice alt sens, în afara celui erotic, de orice altă utilitate, în afara celei de metresă. Nu simțiți nota de bășcălie în care este compusă partitura acestor poeme de dragoste carnală? Nu se poate și eleganță și referire la părul pubian! E dezagreabil!
        „porno” = caracter obscen
        „epic” = narațiune versificată a aventurilor grandioase de budoar
        Nimic din versurile acestui individ nu-mi relevă respectul și dragostea pentru iubita lui, ci dimpotrivă, ironie și dispreț misogin.
        E doar punctul meu de vedere, nu am pretenția că e corect.
        E posibil să mă înșel.

        P.S. Am încercat să exprim aceste gînduri în versuri, dar îmi lua prea mult timp. Greu cu rimele…

      • Sorina D. Says:

        Nu cred că e așa cum spuneți, dar și dacă ar fi, tot nu e misoginism.
        Credeți că iubirea adevărată e doar platonică?

      • Sara M. Says:

        Da, cred că iubirea interminabilă e cea platonică.
        Nu știu de ce, dar sexul ucide romantismul, pasiunea, frumusețea adorării. În orice caz, nu mi se pare poezie descrierea scenelor intime, oricît de meșteșugit ar fi făcută.

      • Sorina D. Says:

        Nici chiar iubirea platonică nu este interminabilă, fie și dacă sfrșitul vine doar cînd mor cei ce se iubesc. Împreunarea fizică are și ea rolul său în actul iubirii dintre doi oameni (de obicei) de sex diferit.
        Dar, așa cum vă cunosc de ceva vreme, nu mă miră răspunsul dumneavoastră. Vă place să cochetați cu ideea de iubire cu I mare și vă place să fiți adorată de la distanță.
        Nu ar fi nicio problemă, dacă secolul nu ar fi greșit.

  3. LePrince Says:

    Iată o alta mostră de rafinament poetic, în descrierea unei dilecte:

    Tu esti una la un mili, mili, milion!
    de Vali Vijelie si Asu

    Mili, Mili, Mili, Milion
    La un milion
    Tu esti una la un
    Mili, Mili, Mili, Milion
    La un milion, mili, mili, milion
    Tu esti una la un mili, mili, milion!

    • Sorina D. Says:

      Am rugămintea să nu mai postați astfel de jeguri la mine pe blog! Ca să nu fie nevoie să îmi administrez antihistaminice…

      • Sara M. Says:

        La prima vedere, aveți dreptate să numiți manelele „jeg”. Cum să asculți muzică țigănească, cînd ai alternative…
        Îmi amintesc repulsia pe care o avea și G.P., odihnească-se în pace, vizavi de acest gen muzical.
        Totuși, dincolo de gusturile personale, trebuie să recunoaștem că maneaua a devenit emblematică pentru românul de rînd, care nu are chef să „guste” o muzică elevată, clasică sau modernă, fiindcă nu reprezintă realitatea vieții lui. M-am întrebat de ce tot mai mulți conaționali ascultă manele, cînd această muzică e de sorginte țigănească. Cred că mesajul e răspunsul. Esența ideatică pusă pe note săltărețe, cantabile sau, cel puțin, lălăibile, induce suliminal individului încrederea în sine, puterea de a trece peste greutățile vieții, în ritm oriental.
        Dacă nu ar plăcea muzica lor atîtor mulțimi de oameni, maneliștii ar da faliment. Ar cînta pe la metrou sau prin piețe, cu pălăria la picioare, și nu s-ar polei cu aur din dinți și pînă la bombeuri…
        Din păcate, maneaua e asociată cu incultura, cu analfabetismul… și poate că e o nedreptate.

      • Sorina D. Says:

        Doamne, dacă există o esență ideatică în versurile maneliștilor, cred, cu adevărat, că am pierdut contactul cu realitatea sau invers!

  4. Sara M. Says:

    Vedeți? Cum vă repugnă dvs. manelele, așa îmi repugnă mie poezia lui Soviany. Mi se pare că se poate cînta pe muzică de manele… perfect!

    • Sorina D. Says:

      Nu putem face comparația asta, nici chiar dacă pornim axiomatic de la de gustibus non disputandum. Nu putem compara cultura cu subcultura. Cel mult, ne putem afișa într-o tabără sau în cealaltă. E o chestie de libertate și tragedia ei!

  5. Photini Says:

    Iubirea adevărată poate fi platonică sau nu, dar poezia lui Soviany nu exprimă iubire, ci obsesie înrobitor coitală. Îmi cer iertare anticipat pentru exprimarea frustă, dar mie îmi dă impresia de masturbare versificată.

    • Sorina D. Says:

      Păi ăsta e manierismul, sau nu e?

      • Photini Says:

        Ideea mea era că manierismul are o doză de senzualitate – dar mai puţin explicită. Adică senzualitate, nu exhibiţionism. Versurile alea îmi dau senzaţia de voyeurism. Şi nu e vorba de pudibonderie.

      • Sorina D. Says:

        Să vedem, poate partea intitulată Billets doux seamănă mai mult cu ideea de manierism?

        Vezi cum îşi duc cocorii spre miazăzi triunghiul? La noapte, fi-vom singuri în parc, comoara mea. Am să-ţi culeg deci irişi şi roze cu mănunchiul. Din fusta ta pestriţă, în formă de lalea, Adora, ţi se vede,puţin-puţin, genunchiul. (2) Aştept să se arate la geamuri aurora. Din nou e ceaţă multă pe chei la Saint-Malo. O să dormim alături ca fratele şi sora, Roşcata mea. În patul de cedru rococo, Ador să îmi plimb mâna pe coapsa ta, Adora. (3) Mă bântuie, se pare, o grea melancolie: Iubire, unde ninge omătul de mai an? Rămâne să-l mai caut in fusta-ţi purpurie, Iar fusta-ţi purpurie miroase-a măghiran. Şăgalnici ţi-au fost sânii, Adora, astă-seară, Iscând zăpezi şi viscol, pe urmă foc şi pară. Trei cupe de Falerno mă fac să fiu euforic, Am să-mi ascund comoara sub lacăte şi chei; Viscolitor de palid e pântecele-ţi doric, Iar fusta ta-i vopsită în roşu de Pompei.

        (4) Magnifica-mi pasiune o spun în versuri gale, Iubeţ ca un episcop, dar blând ca un păstor; Răpit de o frumoasă cu şolduri tropicale Urzesc şi marţi şi miercuri bilete de amor, Noroc că în conacul cu camere ovale Adora mă primeşte să-i fiu adorator. (5) Manoarul e în umbră. Covorul mătăsos. Acum n-ai trebuinţă de voaluri sau eşarfe. Nimic nu preţuieşte cât alifia roz Unico, ce-ţi preschimbă picioarele în harpe. Când nu mai ai pe tine nimica de prisos, Adora, -mi intră limba în tine ca un şarpe. (6) Departe sunt de tine. Un băutor de soma. Iar gura ta e astăzi ca luna în eclipsă. Lalelele-ţi păstrează culoarea şi aroma. Eu simt nespus de tare a şoldului tău lipsă. Cred c-a rămas, pe ape, din lebede, fantoma. Trei fragi ştiam pe trupul tău alb, de odaliscă. Am aşteptat, Adora, să ne iubim la Roma.

        (7) Minunea mea, la glezne tu ai brăţări de aur, Iar pielea ta miroase ca floarea de ţintaur. Răpit de ale tale podoabe şi miresme, Aştept să-ţi scot la noapte brăţările din glezne. (8) Am pregătit cu grijă alcovul pentru noapte. Miros a despărţire, cu toatea astea, crinii. Adora ai pe buze doar miere şi doar lapte, Dar ce-şi şoptesc în taină, sub corturi, beduinii? Amărăciunea noastră e-un coş cu rodii coapte. (9) De dragul tău ,Adora, am scris această carte, Rubin punând în slove, venin şi catifea. Amarul mă doboară şi seamănă a moarte, Grumazul tău de fildeş aduce tot cu ea. O să-ţi ridic la noapte pulpana de mătase, Să-ţi mai sărut odată al şoldurilor jar. Tu, palidă şi tristă, cu gene languroase, Emira mea, vei spune catrene de Ommar Atunci când gura-mi rece o să-ţi atingă şoldul Molatic, pe când luna va bate în perdea. Eu o să-mi mut în stele în noaptea asta cortul. Adora, ai fost viata,pe urma moartea mea.

      • Sara M. Says:

        Doamnă Photini, ce bine ați explicat ! Asta simțeam și eu, dar nu găseam cuvintele…

      • Sara M. Says:

        Asta da, îmi place. Are multe imagini poetice, de o frumusețe… amăgitoare! Fiindcă mintea poetului e tot la sex!

  6. LePrince Says:

    (nu înțeleg termenul pornoepic în contextul acestor versuri, nici dacă îl despart în porno și epic)

    „Am învăţat,Dilecta, anume şiretlicuri,
    Ca să îţi scriu cu limba, sub pântece, distihuri” – Soviany

    • Sorina D. Says:

      Iată, pentru toți pudibonzii, o poezie dragă mie. E scrisă de un poet contemporan pe care l-am descoperit împrietenindu-mă cu el pe FB:

      Tu eşti zăpada pe care o strig

      Trezeşte-te iubito vine toamna
      sunt singur într-o gară unde am fost noi doi

      în urma mea se-aude cum creşte depărtarea
      şi cad aceleaşi triste şi prea străine ploi

      tot ce ţi-am spus este numai cenuşă
      tot ce mi-ai spus miroase a pământ

      dar unde s-a deschis acum o uşă
      de a pătruns atâta frig şi vânt?

      aş mai vrea doar să-ţi spun că e iarnă
      şi atât de multă singurătate în mine şi frig

      că absenţa ta curge ca o ploaie pe geamuri
      că tu eşti zăpada pe care o strig

      aş mai vrea doar să rog iarba să-mi scrie
      despre tine şi despre un copil nenăscut

      dar cade atâta tristeţe pe lume iubito
      că am iaduri în carne şi mi-e cântecul mut

      Rodian Drăgoi

      • LePrince Says:

        Şi ninge pînă la prăsele
        Ninsoarea intră-n trupul tot
        E-un dans de oameni de zăpadă
        Ce-mbrăţişarea n-o mai pot

      • Sara M. Says:

        Frumos spus.
        Nostalgia zăpezilor de altădată îmi amintește de balada lui François Villon:

        Balada doamnelor de altădată

        Pe unde-s, prin ce ţări de vis,
        Flora, romana-ncântătoare,
        Alcibiada sau Thais,
        Echo, dând zvonuri chemătoare
        Pe stânci şi ape spre liman,
        Frumoasă de pereche n-are?
        Dar unde-i neaua din cel an?

        Dar înţeleapta Helois?
        De dragu-i, cât a pătimit
        Pierre Abelard la Saint Denis,
        Scopit şi-apoi călugărit.
        La fel, Doamna ce-a poruncit
        Să se înece Buridan
        În sac şi-n Sena azvârlit?
        Dar unde-i neaua din cel an?

        Regina Blanche ca floarea-nvoaltă
        Cântând cu voce descântată,
        Betris, Alis, Berte cea înaltă,
        Erembourg, doamnă-n Maine odată,
        Lorena Jeanne, nevinovată
        De englezi arsă la Rouan,
        Unde-s, Fecioară preacurată?
        Dar unde-i neaua din cel an?

        Prinţe, nu întreba pe unde,
        Nici de al vremilor noian,
        Doar un refren îţi va răspunde:
        Dar unde-i neaua din cel an?
        Ce fost-au bune verişoare,

        (traducere de Dan Dănilă)

      • Sorina D. Says:

        Balada asta e foarte frumoasă, dar întru adevăr, Villon nu era chiar ușă de biserică, iar poeziile lui suferă de un limbaj foarte colorat. Passons!

  7. LePrince Says:

    sa revenim la pornoepicul din Dilecta. sincer acum, nu-i asa ca „Degust din vinul dulce şi roşu de Malaga/ Ca buzele Dilectei cand vine să-mi bea vlaga” va face sa va imaginati ce-mi imaginez si eu?

  8. Sara M. Says:

    Erată: se pune virgulă după „doamnă”…

  9. Sara M. Says:

    Orice ar fi gîndit Soviany că-i bea Dilecta, e scîrbos, fie și „vlaga” spirituală… Părerea mea!

    • Sara M. Says:

      Erată: se taie virgula de după Dilecta…

    • LePrince Says:

      Prea Curata Neprihanita & Nevinovata Dna Sara M. am o veste neplacuta pt. dvs, imi pare regret ca v’o dau eu: sa stiti ca oamenii si femeile mai obisnuiesc din cand in cand, unii mai des, altii mai rar, sa-si faca ”scarbosenii,, unii altora.

      • Sara M. Says:

        N-au decît… De ce ar fi neplăcut pentru mine? Ce treabă am eu cu gusturile altora? Important e să și le țină sub plapumă… nu să le etaleze în versuri cu pretenția de poezie!

  10. LePrince Says:

    „imagini poetice, de o frumusețe… amăgitoare! Fiindcă mintea poetului e tot la sex!”

    Am simtit ironia muscatoare. Dna Sara M. eu apreciez influenta futaiului in arta (de la origini si pana in prezent) la un procent de…de…de aproximativ 109%. cu o marja de eroare de +- 1,5%.
    ca si cand poetul baga vreo bucata din aia cu pasarici, floricele, stelute si satelitul Luna, tot la sexuletz ii e mintea. vrajelile astea, aparent sex-free, nefiind altceva decat o forma de agatament ieftin cu ajutorul caruia se dau chiloteii jos fetelor asa, mai naiv-lirice de felul danselor.

  11. Photini Says:

    Că pulsiunile sexuale pot fi o sursă de inspiraţie poetică nu neagă nimeni. (”Lasă-ţi lumea ta uitată/Mi te dă cu totul mie” – oare nu tot asta însemna?) Felul în care ele sunt redate prin limbaj e, totuşi, deschis percepţiei cititorilor. În această privinţă, aş zice, în acord cu un personaj al lui Balzac: ”Est-il besoin, en prenant un(e) amant(e), de faire son lit sur le Carrousel?” (Ducesa de Langeais). Şi, da, Sorina, al doilea exemplu e mai aproape de manierism… dacă nu era versul cu ”îmi intră limba în tine ca un şarpe” – asta parcă e ceva de Emmanuelle 😦 Ce ai scris din Rodian Drăgoi îmi place…

  12. conumishu Says:

    Dilecta îmi zâmbeşte, zicând pe-un ton futil: -Băiatul tău îmi place, marchize. E gentil.

    Madama îl măsoară cu-un ochi pentru util: -Îți cumpăr armăsarul, coane. E viril.

    Cam atît. Le pot răsuci, dar nu fac față la cantitate.

    • Sorina D. Says:

      Nu vrem cantitate, vrem calitate. Se vede treaba că pornoepicul manierism nu e chiar așa futil cum susține unii sau alții. O melodie pentru tine, fiindcă măcar ai încercat:

  13. bogdan Says:

    Mie îmi place Soviany acesta, cu Dilecta lui. 41 – 60 chiar sunt geniale.

  14. bogdan Says:

    Că tot s-a vorbit de 43), „Degust din vinul dulce şi roşu de Malaga. Ca buzele Dilectei cand vine să-mi bea vlaga.”, păi și ăsta este genial. Sexul oral este undeva jos, la bază, nu poţi decât să faci abstracţie de el şi să admiri arta versului.

  15. Sara M. Says:

    @Bogdan: Mie îmi place Soviany acesta, cu Dilecta lui
    E normal. Oricărui bărbat i-ar plăcea…visul ăsta erotic.

    41 – 60 chiar sunt geniale
    Mai ales 55, în care Dilecta scoate limba… e ravisant!

    • Sorina D. Says:

      Eu nu văd visul erotic, eu văd frumusețea imaginilor și atmosfera exotică, tristețea care străbate ansamblul și meșteșugul rimelor care e într-adevăr genial!

    • bogdan Says:

      ”Eu nu văd visul erotic, eu văd frumusețea imaginilor și atmosfera exotică, tristețea care străbate ansamblul și meșteșugul rimelor care e într-adevăr genial!”

      Sara, Sorina a exprimat ceea ce simt și eu, mai bine decât aș fi reușit eu însumi. Eu nu te pot convinge de frumusețea poeziei lui Soviany, așa cum tu nu mă poți convinge de contrariu, este păcat însă că tu nu poți fi convinsă să vezi lucrurile așa cum le văd eu.

      ” 55) Potop de roze roşii a năpădit oglinda. In patul cu perdele, Dilecta scoate limba” Ce are asta? Este perfectă. Avem aici o ipostază ludică a Dilectei. Tu nu scos niciodată limba, Sara? Bine, este o diferență radicală între ”Sara scoate limba” și ”Potop de roze roşii a năpădit oglinda. In patul cu perdele, Sara scoate limba”, dată de poezia lui Soviany.

      Mă așteptam, Sara, ca tu, fană a serialului ”Suleyman Magnificul”, ca și mine, să fii mai înțelegătoare față de elementul ludic. Hürrem l-a cucerit pe Soliman nu numai datorită înfățișării, ci și datorită spiritului său ludic. Să ne amintim cum râdea Soliman, dimineața, după prima lor noapte, atunci când Roxelana imita diverse personaje din harem. Hürrem, numele dat de Soliman Roxelanei, înseamnă ”cea plină de veselie”.

      • Sara M. Says:

        @Bogdan
        Apropo de versul 55 personalizat, l-aș rescrie cam așa:

        Pe-un baldachin de roze își răstignise muza,
        Cercînd cu vîrful limbii să-i guste tandru buza.

        Mi se pare limita maximă admisibilă.

      • Sara M. Says:

        Erată: a se citi „buza de sus”…

      • bogdan Says:

        Sara, nu ai prins esența. Aici, la Soviany, este vorba de un mix format din atmosfera exotică, tristețea care străbate ansamblul și meșteșugul rimelor. Versurile tale, nu rele, te duc cu gândul la lupanar și nu la ceea ce am menționat mai sus. Contează foarte mult ce spui, dar și cum o spui.

  16. LePrince Says:

    @conumishu
    @bogdan

    ! baeti, de (decat) data asta v-a iert, c-as iertator de felul meu cu fraerii ce nu sa-u ginit din prima ca Eu am pus stapanire pe toate fetele de pe acest blog, ca eu le pastoresc fiind-ule Adevarul, Calea si Viata.
    k sa nu avem discuti pe vitor moderate de ambulante si mascati tb. ca voi s-ami aratati respectul cuvenit unui tip bazat care sunt Eu si sam-i cereti obligatoriu permisiunea prealabila de a posta ceva pe aceasta zona de influenta ca-remi apartine pe care ma-m facut proprietar.

    (sa nu zice-ti ca n-us Domn, ca nu va-m avertizat….)

  17. Sara M. Says:

    @LePrince

    Arătați-i dvs. lui Bogdan cine e cel mai tare din bloc și scrieți chiar în acest editor un mesaj cu caractere italice și aldine. Abia după aceea alegem liderul.

  18. LePrince Says:

    „Pe-un baldachin de roze își răstignise muza,
    Cercînd cu vîrful limbii să-i guste tandru buza”

    asta-i clara precum Ozana cea frumos curgatoare si limpede k cristalul/ izvorul din care se adapa caprioara plangacioasa – un om si-a aruncat femeia in pat ca sa faca sex cu ea. le urez drum bun, cale batuta, spor la friky-friky, orgasme fara numar fara numar.

    pana aici toate bune&frumoase.

    dar! la 2 minute distanta apare „Erată: a se citi “buza de sus”…” chestie ce m-a confuzionat si m-a facut sa ridic o spranceana si m-a pus rau de tot pe ganduri interpretative – oare intamplator din neatentie a pus doamna autoare ghilimele la „buza de sus”? din ce-o cunosc, raspunsul NU! deci erata e cheia in care tb. interpretat textul.
    si m-am gandit….si m-am gandit…si m-am gandit si-am coroborat pana dracu m-a luat…si-am gasit: Evrika! am coroborat faptul stiut ca in treburile de baldachin nu se poate deosebi noaptea de zi/ minutul de ora/ ziua de saptamana/ anul de secol/ SUSUL DE JOS/ stanga de dreapta/gaurica de gaurica cu ghilimelele care se pun, din cate cunosc eu, ori la citat ori cand se doreste a se da un sens tainic cuvantului propriu-zis – buza – ce fara ghilimele inseamna ,,Fiecare dintre cele două părți cărnoase care mărginesc gura și acoperă dinții”.

    concluzie tragica: orice-am face, pare-se ca nu mai putem iesi din bucla asta de sex oral in care ne tine captivi perversa doamna Sara M.

  19. Sara M. Says:

    Pentru un erou local – se ştie el – ofer o piesă emblematică, compusă şi interpretată de formaţia mea preferată.
    Dire Straits : Local Hero

  20. LePrince Says:

    râu

    răţuşcă

  21. Sara M. Says:

    Pentru că a învățat tagurile de formatare a scrierii în html, ofer prințului un clip care mi se pare că-l arată chiar pe domnia sa, navigînd pe net…

  22. LePrince Says:

    mai stiu si altele, de pilda:

    ………………………………………._¸„„„„_
    …………………….……………„–~*’¯…….’\
    ………….…………………… („-~~–„¸_….,/ì’Ì
    …….…………………….¸„-^”¯ : : : : :¸-¯”¯/’
    ……………………¸„„-^”¯ : : : : : : : ‘\¸„„,-”
    **¯¯¯’^^~-„„„–-~^*'”¯ : : : : : : : : : :¸-”
    .:.:.:.:.„-^” : : : : : : : : : : : : : : : : :„-”
    :.:.:.:.:.:.:.:.:.:.: : : : : : : : : : ¸„-^¯
    .::.:.:.:.:.:.:.:. : : : : : : : ¸„„-^¯
    :.’ : : ‘\ : : : : : : : ;¸„„-~”
    :.:.:: :”-„””***/*’츒¯
    :.’: : : : :”-„ : : :”\
    .:.:.: : : : :” : : : : \,
    :.: : : : : : : : : : : : ‘Ì
    : : : : : : :, : : : : : :/
    „-„_::::_„-*__„„~”

  23. Sara M. Says:

    Manierism magic: Santana, black magic woman

  24. Sara M. Says:

    @LePrince:
    O sugestie: ați putea coase un goblen, după desenul de mai sus…


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: