Linia orizontului

11 Martie 2013

S-a cam redus la un punct. Sfera preocupărilor mele scade pe zi ce trece, iar interesul pentru orice probleme referitoare la domeniul politic, economic sau social a atins cota zero. Mă mai informează unii despre lapte otrăvit, carne de cal, starea vremii, scumpirea internetului etc.
Care ar fi punctul din linia orizontului? Poate punctul de pe i.
Ei bine, ceea ce voiam să consemnez aici este că alienarea asta îmi face bine, revăd filme cu James Bond, ascult muzică, fredonez, karaokez și dansez ca în melodia asta. O fi ea simpluță, dar nu te lasă să stai pe scaun. Să dansăm, adică vamos a bailar.
Îmi place ideea asta:
No me digas no me digas Que eres el mejor chaval
Montado en tu caballo Para mi impresionar.

14 Responses to “Linia orizontului”

    • LePrince Says:

      (ca n-am gasit cu „To love/sex! The cause of, and solution to, all of life’s problems”)

      • Sorina D. Says:

        Nu împărtășesc această opinie, nici cu privire la alcool, poate și pentru că nu beau deloc, nici cu privire la sex. Ar fi prea simplu să fie așa. Aveți tendințe minimaliste și maniheiste.

      • LePrince Says:

        atunci: „To a scrie distihuri cu limba sub pantec! The cause of, and solution to, all of life’s problems”

        (e mai bine asa, ma incadrez corect pe fagasul maximalist doldora de nuante si tonuri?)

      • Sorina D. Says:

        Nu, nu vă încadrați decît pe făgașul obsesexualivist obișnuit, iar eu sînt o persoană capricioasă care se plictisește teribil de repede!

      • LePrince Says:

        avand in vedere si tinand cont de faptul ca eu v-am raspuns la intrebarea deosebit de intima ref. la meseria-mi pe care mi-ati adresat-o, imi permiteti sa indraznesc pacatosul de mine sa va adresez si eu, la randul meu, oaresce intrebari?

      • Sorina D. Says:

        Întrebați, e liber la întrebări. Să vedem dacă primiți și răspunsuri!

      • LePrince Says:

        cum ati putut permite sa va desavarsiti la stadiul asta de arici intr-un asemenea grad?

      • Sorina D. Says:

        :)))) Așa aricioasă am fost de cînd mă știu. Interesant ce bine m-ați citit, fiindcă nu e prima oară cînd mi se spune asta și nu de către necunoscuți, ci de persoane foarte apropiate mie! Dar cînd vine vorba despre the true love, adică aia a cauzei și soluției primordiale, îmi cad toți țepii!

      • LePrince Says:

        de verificare daca sa va cred au ba: „Daca-as indrazni sa-ti fur o sarutare, ce-ar fi?”

        (cati tepi au cazut?)

      • Sorina D. Says:

        Cu o sărutare nu se face true love, 0 țepi!

      • LePrince Says:

        nu se face, de acord. da este ca-i un bun inceput?

      • LePrince Says:

        dar acum: „La pieptu-mi sa te-adun, sa-ti mangai obrajorii, ce-ar fi?”

        (1,2 tepi?)

      • Sorina D. Says:

        Dacă ne risipim forțele în a contabiliza țepii căzuți, nu ajungem nicăieri. Să ne concentrăm pe lucruri de substanță. Intelectuală. Ar putea fi un început pentru o frumoasă prietenie!


Lasă un răspuns

