Ceva despre alegeri

10 Iunie 2012

Nu am văzut şi ascultat nimic în campania electorală, habar nu aveam cine candidează. M-am dus să votez şi am votat cu alţii. Acum, mă uit la discuţia de la România TV şi chiar îmi pare rău că nu am votat cu PPDD. Mi-a plăcut ce a spus în discuţia din seara asta acest DD pe care îl consideram un bufon. A zis textual că doreşte pentru USL cel mai bun scor în toamnă, dar îi roagă să nu vîndă şi Porţile de Fier. Ei, cu asta chiar m-a convins. Sînt oameni care chiar au ajuns să vadă fundul sacului în simultan cu capătul răbdării.
Un gînd bun şi pentru Dan M., căci va fi primărit de Olguţa Vasilescu despre care ştiu că are o părere excepţională…

14 Responses to “Ceva despre alegeri”

  1. Dan M. Says:

    Nu se mândrea Dan M. nici cu Solomon, dar acu aproape că-i crapă obrazul de ruşine. Pe bune: să cocoţi aşa o ţoapă la primărie e chiar mai penibil decât să-i încredinţezi (cu 60%) al doilea mandat lui Sorin Oprescu.
    N-am ce-i face, astea sunt imperfecţiunile democraţiei. Norocul nostru e că avem ceva mai mulţi oameni cu cap prin Cluj.

    P.S. Analistule, nu ne bagi şi nouă o analiză competentă a rezultatelor alegerilor?

    • Sorina Says:

      Chiar că e ţoapă. Ce să facem dacă nu avem alţii? Oricum, e penibil ce se întîmplă acum. Lumea se bucură că au cîştigat nişte hoţi mai vechi în faţa mai noilor ciocoi! Chiar şi televiziunile par mulţumite, hehehe, ca să citez un clasic în viaţă.
      Tu ce mai faci, nu te-am mai văzut de ceva vreme…

  2. Dan M. Says:

    Muie cu lămâie tuturor celor care se bucură în urma acestor alegeri. Admit una, două, MAXIM trei excepţii. Te rog să mă ierţi, dar n-am găsit o expresie mai potrivită.
    In rest fac amestecat. Aşa, de vară. În timpul liber o carte, un grătar, o donă, o baie, o bicicletă etc., iar în timpul ocupat îmi fac treaba.

    • Sorina Says:

      Mă bucur că eşti bine, fiindcă mie vara asta care părea să nu mai vină îmi provoacă nişte insolaţii teribile.
      Mi-ar plăcea să înţeleg de ce timpul liber e diferit de cel ocupat. Întotdeauna am considerat că timpul nostru individual e liber şi sîntem liberi să ni-l ocupăm cum vrem. Greşesc?

  3. Dan M. Says:

    Dar ce faci tu darling de ai aşa mari probleme cu insolaţiile? Ţi-ai tras orezărie şi eşti nevoită să-ţi culegi singură recolta?
    Eu unul mă aşez sub nuc în orele în care e prea puternic soarele. Dacă n-ai nuc în curte, încearcă să te rezolvi cu o umbrelă sau cu o boneţică d-aia de purtau sudistele când se duceau să-şi inspecteze negrii pe plantaţie.

    Nu greşeşti. Însă eu, nefiind rentier, am hotărât, în deplină libertate, să-mi ocup o parte din timp cu activităţi lucrative. Numesc ocupat timpul în care sunt la produs câştiguri. Restul e liber. Priceput-ai?

    • Sorina Says:

      Nu mi-am tras orezărie, dar nu e departe momentul în care cu toţii vom fi atraşi în orezării, mai mult sau mai puţin liberi…
      Nu am nuc în curte, dar am un tei bătrîn de sute de ani, acum e înflorit, iar seara e chiar frumos şi miroase divin. Cum însă mai am şi alte treburi care nu sînt neapărat sub tei, fac insolaţie. Chestia cu umbrela e anacronică, iar boneţica enervantă.
      Partea finală a răspunsului tău e foarte bună, fiindcă puţin mai lipsea să te acuz că eşti marxist. Dar ai răspuns foarte bine, drept pentru care te felicit! Mare pişicher!

  4. Sara M. Says:

    Uluitor, sîntem un popor de ciudaţi, o populaţie de sadici masochişti!
    Nici dobitoacele nu ling mîinile stăpînilor care le biciuiesc spinările şi le fură mîncarea de la gură.
    Cît de prost să fii, ca să alegi în fruntea obştei tot pe ăia care au furat-o!

    În Piteşti, a rămas la cîrmă „gospodarul” Pendiuc, alături de Naşul, penalul ăla de Nicolescu, adică tot vechea clică mafiotă care face jocurile în judeţ. Aşa ne trebuie, dacă sîntem dobitoci.

  5. Dan M. Says:

    Darling,
    Tocmai citii pe hotnews o analiză competentă care-mi aduse aminte de tine. Ziceai că-ţi pare rău că n-ai votat cu PPDD.
    Se dovedeşte acolo că profilul alegătorului PP-DD in Bucureşti este: vârsta cuprinsă între 50-64 de ani, cei mai mulţi au cel mult 10 clase sau şcoala profesională, urmaţi fiind de cei cu liceu sau post-liceală.
    Ţi se potriveşte?

    • Sorina Says:

      Din moment ce analiza este competentă trebuie că mi se potriveşte, altfel cum? Însă, bazîndu-mă pe experienţă, sînt sigură că nu voi pierde respectul tău, acum, cînd ai aflat ce şcoală am. Doar ai căzut în admiraţie pentru o femeie cu 4 clase şi asta de curînd…
      În afară de hotnews ce mai citeşti?

  6. Dan M. Says:

    Fii liniştită darling! Într-adevăr, deoarece am un puternic sentiment de încântare când o citesc pe mama analistului, e firesc să te respect şi pe tine văzând, prin contrast, cât eşti de iscusită la plasarea corectă a cratimelor în text. E limpede pentru mine că tu ai vacanţă cât are dumneaei şcoală. Cele şase clase în plus, başca post-liceala făcută la serial, îşi spun cuvântul.

    P.S. Îţi aduci aminte că analistul nostru, fiul simpaticei doamne, ne povestea pe vremuri ce mult îi place lui să se uite la OTV? Avea el o emisiune preferată cu care îşi începea dimineţile privind ce ţâţe bune avea una Cristina. Nu se poate să fi uitat – ne-am stâlcit de râs vreo două zile pe saitul Pruteanu când ne-a mărturisit chestiile astea. Ei, de la el m-aş fi aşteptat să simpatizeze cu DD, dar de la tine nu.

    • Sorina Says:

      Nu am înţeles subtilitatea asta cum că eu am vacanţă cît are dumneaei şcoală. Poate îmi explici, dacă nu se consideră prea intimă întrebarea asta şi poate fi inclusă în mulţimea întrebărilor care aparţin relaţiei dintre noi.
      Îmi amintesc foarte bine episodul despre care povesteşti, după cum îmi amintesc foarte bine şi alte episoade în care tu apăreai ca un stîlp al moralităţii, virtuţii, binelui şi frumosului cu toate punctele de intersecţie ce se impun. Şi-mi amintesc şi alte preferinţe, de dată recentă, care erau sau sînt în contradicţie absolută cu idealurile de atunci. Passons!
      Însă, fiindcă te zbaţi în eroare sau poate aşa e felul tău extremist de a fi, în ciuda căii aurite de mijloc pe care altădată susţineai că ai găsit-o şi mergi drept pe ea, vreau să-ţi spun că prea iei în serios anumite aserţiuni pe care le fac, în special în ceea ce priveşte sfera politicului.
      De-o pildă, a fost suficient să spun o singură dată că-mi place felul calm de a vorbi a lui Orban şi de aici ştii tu ce observaţii ai făcut şi ce etichetă mi-ai pus. Acum nici măcar nu am votat cu DD, ci pur şi simplu am spus că mi-a plăcut o propoziţie spusă de el într-o emisiune televizată şi iată-mă în profilul hotnews, sub expectaţiile tale etc.
      Pe bune, îmi vine să ţi-o spun pe aia cu, citez:
      Ar trebui să ştii, dragă Dane, că eu nu-mi schimb ideile, idealurile, convingerile, preferinţele, după cum bate vîntul etc.
      Dar nu o să îţi spun asta, fiindcă nu am nicio nevoie imperioasă să te conving de ceva, iar tu eşti aşa de plin de prejudecăţi, încît nu merită să-mi bat capul.
      Cînd stai de vorbă, sub nuc, cu iubita ta, cam ce teme abordaţi? Întrebare care nu aparţine mulţimii în care am voie să întreb, dar nu mă pot abţinea

  7. Dan M. Says:

    @„Nu am înţeles subtilitatea asta cum că eu am vacanţă cît are dumneaei şcoală. Poate îmi explici …”

    Întrebarea nu e intimă, dar făceai mult mai bine dacă în loc să o pui te opinteai niţel la partea-ţi cogitativă. Chiar mă mir că nu cunoşti expresia asta.
    Logica e banală. Pentru un elev sau student, anul calendaristic este, în mare, împărţit în două părţi inegale. Şcoală vreo 8 luni şi vacanţă vreo 4. Un om care are 4 clase a făcut la viaţa lui cam 32 de luni de şcoală şi a avut cam 13 luni de vacanţă (ultima vacanţă de vară de 3 luni nu se pune). Altul, să zicem cazul tău, care a absolvit 10 clase, înseamnă că a făcut circa 80 de luni de şcoală şi a avut cam 37 de luni de vacanţă. Deoarece 37 e puţin mai mare decât 32, se poate afirma fără a prejudicia adevărul, că tu, având totuşi 10 clase şi nu doar 4, ai la activ vacanţă cam cât are mama analistului şcoală.
    Pricepi acum? Am folosit cuvinte şi raţionamente suficient de simple?

    • Sorina Says:

      Dacă ai fi spus ai avut mai multă vacanţă decît are dumneaei şcoală, aş fi înţeles imediat că te referi la vacanţele şcolare. Timpul prezent pe care l-ai folosit induce dubii, fiindcă anii trece fără şcoală, dar vacanţele rămîne şi se acumulează.
      Partea cu nucul a rămas fără răspuns. OK! Dar indignarea, plesnitul peste ochi, astea unde-s? La catastif? Sau mă ignori pur şi simplu? Ceea ce, realmente, m-ar face să plîng de deznădejde!
      P.S. Întotdeauna m-a fascinat la tine simplitatea raţionamentelor şi vocabularul redus… la cuvinte simple, nu te îngrijora de asta!


Lasă un răspuns

