Mentalitate de blog vs mentalitate de FB

10 Aprilie 2012

Mă uitam plictisită pe Facebook news feed cînd atenţia mi-a fost atrasă de un comentariu făcut la o postare a lui Marius Delaepicentru. Iniţial nu ştiam unde văzusem numele acesta. M-am uitat pe wall-ul acestuia, am văzut că avem 2 mutual friends, memoria nu mă ajuta deloc, nu ştiam de unde să-l iau. Găsesc pe wall-ul său un link către un blog, Fără buletin, citesc. Un blog bine scris, opinii pertinente, comentarii la subiect, fără mahalagisme, fără jigniri, fără lupte intestine.
Un blog ca un ziar, cu teme sociale, politice, culturale. Eşti sau nu eşti de acord, dar nu poţi să nu respecţi autorul care scrie cu profesionalism, îşi expune opiniile pertinente folosindu-se impecabil de instrumentul numit limbă. Apar pe acolo texte în japoneză, comentatorii sînt, unii, parte a unei comunităţi româneşti din Japonia. Oameni educaţi, oameni preocupaţi de lucruri serioase. Ceva nemaiîntîlnit nici chiar pe bloguri ale unor jurnalişti cunoscuţi.
Nu ştiu cum sau de ce m-am gîndit la forumul George Pruteanu, am crezut iniţial că e vorba de AdiJapan, dar…
Pînă la urmă am pus un comentariu la ultimul articol, întrebînd dacă a frecventat forumul pruteanu.ro. Un răspuns laconic. Da. Totuşi, nu reuşesc să-mi amintesc nimic despre acest om, niciun comentariu, absolut nimic.
Pun linkul spre blogul său aici, poate mă ajutaţi voi să-mi amintesc de Marius Delaepicentru

6 Responses to “Mentalitate de blog vs mentalitate de FB”

  1. M.G. Says:

    Pe Marius Delaepicentru îl afli pe multe saituri. E suficient să dai o căutare pe Google. Eu l-am întâlnit în câteva rânduri, doar întâmplător. Pare că-l preocupă mai mult temele politice. Cum ele nu sunt pe gustul meu, nu mă prea atrag scrierile şi comentariile pe care le face. În forumul G. Pruteanu erau la fel. Poate de aceea nu vă amintiţi nimic.

    Eliminaţi, vă rog, mesajul anterior. Cred că trebuie să schimb adresa de e-mail, pentru că wordpress-ul preia automat altceva decât vreau eu.

    • Sorina Says:

      Mulţumesc pentru ajutor. Probabil aveţi dreptate, deşi prin 2004-2005 cînd au fost alegeri, eram foarte ancorată în dezbaterile politice. Cum, însă, acum m-am detaşat complet de această problemă, se pare că memoria mea a şters tot ceea ce era legat de acest subiect, fiindcă realmente nu reuşesc să îmi amintesc nimic despre Marius. Oricum e clar că nu e AdiJapan, de el îmi amintesc foarte bine!


    • Ear a aperut arogantu de MÎGÎ care ieu nu crecă ie creştin care se esprimăa aşea despre domnu Marius Epicurentu care domnu MÎGÎ ear crede că iel stă calare pe adevăr care nu ie aşea Dumneseu nul v-a erta pentru păcate pe duamnă să erta-ţ care rău manervat domnu MÎGÎ.

      • Sorina Says:

        Vă rog să nu mai folosiţi cuvinte nepotrivite. Pentru ultima oară cînd vă rog! În altă ordine de idei, dacă tot schimbaţi adresa de e-mail, veţi intra automat la moderare!


  2. Sorina, îţi mulţumesc pentru semnalare.

    Dacă nu îţi mai aminteşti nimic, înseamnă că nici nu era ceva important.
    Sau era, dar ţi-ai tăiat voluntar sinapsa dintre politic şi personal. Pe semne, consideri că, la ghişeu de pildă, e de la sine înţeles să fii luat drept maidanez, dacă nu ai buletinul la tine. 🙂

    • Sorina Says:

      Nu ai de ce să-mi mulţumeşti, am scris exact ceea ce cred, ai un blog foarte bun, foarte bine scris şi de impact.
      Mi-e ciudă pe mine însămi că nu-mi amintesc perioada aceea de dezbateri politice de la pruteanu.ro, nu credeam că memoria mea e aşa de parşivă. Este adevărat că nu mă mai interesează aşa de mult politica, dar asta mai ales fiindcă m-am resemnat. Nu am ce să sper. Poate un import de politicieni adevăraţi.
      Şi nu, nu consider că e de la sine înţeles să fii tratat ca maidanez, nici chiar dacă eşti un biet cîine fără stăpîn!


Lasă un răspuns

