3 Aprilie 2012

13 Responses to “…”

  1. Dan M. Says:

    Tot aşa: nu e McDonald’s de vină că tu ai dat cu ketchup pe zibelină. Ţi s-a luat?

    P.S. Cei de la Hooters chiar ştiu meserie; n-aş putea să spun ce m-a impresionat mai tare: aripioarele de pui sau fătucele de le serveau. Oricum, îmi plouă în gură când îmi aduc aminte de ei.

    P.P.S. @mama analistului
    Panorama cum respiră, are big tits? Poate ne puneţi şi nouă aici o poză de la nuntă ca să ne dăm cu părerea mai întemeiat.

    • Sorina Says:

      Da, mi s-a luat de tot.
      Cred că minţi cînd spui că nu ştii ce te-a impresionat mai mult (sau mai tare, cum spui tu) la Hooters. Mă rog!
      Nu vrei să te potoleşti cu întrebările astea izvorîte dintr-o curiozitate plină de foloase, nu?
      Ia spune-ne, iubita ta, cum are the tits? Sau preferi să fac eu o descriere, intr-un mesaj de tipul best tits for Dan M.?


  2. Vai domnu Dan bine că ântreba-ţ care ieu demul vrea să ca-ut poze de la nunta lu fimiu cu panorama care ieu ieam spus mereu mamă dragă vez că nu v-ă potriviţ nij la telect tatătau ierea intelectoal ci liceu la serial nu puţarnică ca fata asta adecă fără şcuală care fimiu a băgaton faclutate pisda măsi de ştoarfă care nu se potriviea cu fimiu nij la cabaret s-au cum â-i zice la greotate domnu Dan zice-ţ şi dumevuastră iete găsiiii poza dela nunta

    http://www.yeti.ro/poze-amuzante/poze-cu-barbati-si-femei/cea-mai-frumoasa-mireasa/

  3. Sara M. Says:

    1. Nu există lucru mai urît, după părerea mea, decît să te foloseşti de nişte amănunte pe care cineva le-a spus despre el însuşi, în anumite împrejurări, pentru a-l batjocori…
    E genială cugetarea asta! Păcat că nu se aplică echitabil, tuturor cu aceeaşi măsură…

    2. E ceva bizar, în fraza asta: … Sara M. care ştim cu toţii cine e şi de ce se bucură.
    Certitudinea cu care afirmaţi lucruri poate părea stranie. Nu aveţi ce să ştiţi, nici măcar deductiv, cîtă vreme nu conversăm video…
    Uite aşa se nasc, cresc şi se hrănesc pe bază de sofisme marile confuzii.
    Nicolae Iorga spunea înţelept: Singura dramă pentru om e confuzia.
    Facta est lux !

    • Sorina Says:

      Dacă am conversa video, nu aş mai avea nevoie de deducţii. Dar, stilul e omul însuşi şi dumneavoastră semănaţi foarte bine la stil cu cineva cunoscut. E foarte posibil să mă înşel. În orice caz, facta este lux nu se potriveşte, fiindcă mesajul dumneavoastră nu a făcut lumină, ci dimpotrivă…
      Şi, în definitiv, de unde ştiţi la cine m-am referit, cînd am spus că ştim cu toţii cine sînteţi? La cine credeţi că m-am referit?

  4. Dan M. Says:

    @mama analistului

    Bună ziua doamnă.
    Mulţumim pentru fotografie.
    E tare Panorama, pe ea aş pune pariu dacă ar fi să facă un skandenberg cu fiul dumneavoastră. Una peste alta, numărai că are vreo nouă bărbii şi cel puţin şase degete de slănină pe burtă, adică e o femeie grasă şi frumoasă, aşa cum îi trebuie omului în gospodărie, mai ales când e plecat de acasă. Mă mir că găseşte mulţi alţi bărbaţi dispuşi s-o scarmene pe sub fuste, dar probabil că atunci când spuneaţi că face sex pe bani voiaţi de fapt să ziceţi că ea e cea care plăteşte.
    Analistul are zâmbetul cam tâmp şi meclă de prostălău, ceea ce nu mă surprinde defel. Exact aşa mi-l imaginasem şi eu. Tunica aia cu distincţii militare e a lui sau a soţului* dv?

    *Dumnezeu să-l ierte şi să-l odihnească în pace alături de cei drepţi!

    • Sorina Says:

      Bun, ai spus şi toate măgăriile astea cu scărmănat pe sub fuste, sex pe bani, ai zis de meclă, ai folosit numeroase epitete şi tot felul de măscări mai mult sau mai puţin voalate. Ce mai urmează? Bănuiesc, şi sper să nu mă înşel, că pînă şi cantitatea de venin secretată de glandele tale e limitată.
      În orice caz, e absolut dezgustător să fii aşa de rău, mai ales că nu există nicio miză. Dacă toată mascarada asta este cultivată doar fiindcă e o distracţie pentru tine, iartă-mă, dar e penibil, ruşinos şi pune mari semne de întrebare asupra caracterului tău şi posibilităţii de asumare a propriei masculinităţi, plasîndu-te undeva într-o zonă pe care eu am numit-o, adesea, a caţelor.
      Mama mereu îmi spunea că o ironie fină e valoroasă, dar să nu mă cobor niciodată la nivelul umorului vulgar, fiindcă acesta e practicat de oameni nestilaţi, adică fără clasă, oricît de şcoliţi sau culţi ar fi. Măsura în viaţă trebuie să ne fie dată de bunul-simţ, îmi spunea; şi cred că cel mai important lucru din devenirea mea este educaţia pe care am primit-o.

      • Dan M. Says:

        Eşti avocata Analistului şi a înşuncatei sale soţii Panorama?
        Eu am în continuare o nedumerire epistemologică majoră: nu reuşesc să mă lămuresc dacă Analistul e onanist fiindcă practică onania sau practică onania din cauză că e onanist. Promit că încetez cu subiectul de îndată ce se va limpezi chestiunea aceasta spinoasă. Bine?

      • Sorina Says:

        Nu sînt avocata lor, sînt avocata ta. Dacă nu mi-ar păsa, fii sigur că nu ţi-aş spune toate astea. Nu ai observat că pretenţiile cele mai mari le avem tocmai de la oamenii care ne sînt aproape? Şi să nu-mi spui că nu e aşa! Ah, poţi să mă întrebi de ce consider că-mi eşti aproape, dar nu cred că o să o faci, fiindcă ştii răspunsul.

        P.S. Dacă aşteptăm să se limpezească chestiunea cu oul sau găina, avem mult de aşteptat, însă, îţi promit că este ultima dată cînd mai intervin în discuţia ta cu mama analistului. OK?

  5. Dan M. Says:

    @Dacă aşteptăm să se limpezească chestiunea … avem mult de aşteptat.
    Poate ne ajută M.G. care, după cum trâmbiţează pe aicea, stă călare pe adevăr mai dihai ca Ştefan cel Mare şi Sfânt pe iapa sa.

    • Sorina Says:

      Poate, deşi nu cred că domnul M.G. va considera că problema spinoasă ce te tulbură pe tine poate să aibă valoare de adevăr, fiind evident că e un sofism.

  6. Sara M. Says:

    de unde ştiţi la cine m-am referit, cînd am spus că ştim cu toţii cine sînteţi? La cine credeţi că m-am referit?

    Asta-i bună! E limpede că v-ați referit la sora mea, Thea…


Lasă un răspuns

