O formă de ermetism

19 Martie 2012

Ceva ce am găsit, absolut întîmplător, pe youtube. Pentru mine reprezintă summumul ermetismului, întrucît nu am înţeles absolut nimic din versuri, nu am priceput mesajul, nimic.
Cred că e muzică ţigănească, adică îi reprezintă cultural pe cei cărora trebuie să le dau bani, aproape zilnic, ca să pot găsi un loc de parcare în Dorobanţi, cum, de altfel, am procedat şi mai devreme, fiindcă era plin în cafenele, cofetării, parfumerii şi alte locuri de pierdut vremea. Mă întrebam cine mai munceşte în oraşul ăsta şi cînd.
Şi dacă nu se mai munceşte de unde bani de cafenele? Să fie, oare, fetişcanele care pierdeau vremea pe acolo genul dansatoarelor din videoclip? Or fi în combinaţie cu ţiganii care strîng bani din parcări, care vînd ţigări de contrabandă, care cîntă manele sau ce-or cînta ei? Nu ştiu, dar, e limpede, avem o economie înfloritoare prin metode sui-generis.
Iată şi clipul:

Update:

Şi ceva într-adevăr frumos, fără pretenţii artistice, pentru şi în virtutea legii compensaţiei:

Lasă un răspuns

