„Să facem decît sex azi”

9 Februarie 2012

Expresie auzită de mine într-un loc public. O conversație între doi tineri. Expresie care m-a îngrozit, mi-a scos bube pe piele, m-a făcut să mă oripilez, să-mi scadă pentru mult timp libidoul, ceva de coșmar!

Vreau să mă refer la două aspecte:

1. Exprimarea ” a face sex” mi se pare una dintre cele mai nefericite exprimări cînd vrei să te iubești fizic cu cineva. Nu știu cum și de ce a intrat așa de puternic în vorbirea curentă, e desigur un americănism, fiindcă din cîte știu englezii preferă varianata argotică lay, sau mai amuzant ei spun rumpy pumpy, adică  cum am spune noi, a te culca cu cineva.

2. Folosirea lui decît fără negația aferentă este una dintre cele mai impardonabile greșeli de limbă, e mai urît decît un dezacord, fiindcă el este spus de persoane cu oarece pretenții de carte, nu de vînzători la tarabă sau oameni cu 3-4 clase și fără pic de educație.

Ei bine această asociere de cuvinte într-o singură expresie, m-a făcut să mă gîndesc că acestor oameni ar trebui să li se interzică dreptul la împreunare fizică. Ei ar scoate pe bandă decît copii de același nivel și ar perpetua prostia, impostura și spoiala de educație.

38 Responses to “„Să facem decît sex azi””

  1. Dan M. Says:

    Uau, iniţiativa e vrednică de însăşi Varvara Petrovna, căci e tipic pentru femeia-jandarm oripilată să reacţioneze cu „să li se interzică …”.
    Asta fiind limpede, eu mă întreb acum cum s-ar gândi cu capul femeia-legiuitor să pună în practică această interdicţie în ce priveşte partea bărbătească a speciei: să li se bage bromură în ceai, să fie daţi pe mâna lui Ciomu spre jugănire, să fie obligaţi să stea închişi într-o cameră cu Bogdan vreme de 7 zile ca să li se culce definitiv ascultându-l cum debitează turpitudini închipuite cu gagici d’ale lui… ?
    Apoi, dacă asemenea pedeapsă ar trebui aplicată celor de la care emană o nevinovăţie de felul „să facem decât sex azi”, păi atunci cum ar fi drept să procedăm cu individul care deschide o dezbatere pe tema recentei schimbări de guvern cu argumentul „ne-a păcălit Matelotul Nebun”, dovedind astfel că nivelul judecăţilor sale nu trece în niciun caz de genunchiul păduchelui. Mă gândesc şi eu că acestor oameni ar trebui să li se interzică atât dreptul la exprimare în public cât şi cel la împreunare fizică, că şi ei ar scoate pe bandă decât copii ş.a.m.d. Rămâne să găsim o formă legală optimă, constituţională şi în acord cu acquis-ul comunitar de implementare a acestei atât de necesare interdicţii.
    These are the problems.

    P.S.
    Ce-ţi veni ieri de mă luaşi hodoronc-tronc cu diminutivul cel pueril? Şi mă jignişi iar din nou şi imediat sugerând că o să-l cert eu pe împricinat, de parcă rolul meu ar fi să mă ciorovăiesc cu porcul din cauză că e murdar, pârţâie şi miroase urât. Revino-ţi, darling!

    • Sorina Says:

      Asta e cea mai mare dorință a mea, să-mi revin! Se vede de la Craiova că nu pot…
      Nu a fost în intenția mea să te jignesc folosind diminutivul cel pueril, era mai degrabă o alintare ca să-ți dai seama, că fiindu-mi drag de tine, nu o spun prea în serios și ca să-l atenționez pe Bogdan să nu se mai dea la persoane necunoscute, fiindcă tu, un stîlp al moralității, te-ai putea supăra, cum s-a mai întîmplat și altădată cu logodnica neamțului. Ți-am spus că nu mă înțelegi?!
      Tu însă vrei să mă zgîndărești înadins, aducîndu-mi pe tapet tema femeii-jandarm, dar cum știu că odată ce ți-ai format o părere despre cineva nu o mai schimbi, nu te cert și nu mă cert. Cert (sic!) este că acest nivel de exprimare nu e deloc nevinovat, el arată că generații de tineri cresc ca buruienile prin ogradă, că astfel formați nu pot da altfel de educație plozilor lor și că asta e calea care duce la idiocrație, ca să folosesc un termen consacrat de cinematografie.
      Dar, dacă pe tine nu te deranjează și nici nu ai înțeles mesajul subliminal, trece-mă la categoria femeia-jandarm gestapovistă. Mă voi resemna!
      Cît despre exprimarea lui Bogdan referitoare la cel care ne-a păcălit, să știi că acest nick-name se folosește copios pe acilea, pe la noi, de un număr însemnat de persoane. Nu știu dacă mai multe decît cele care vor să facă decît sex.
      În concluzie pot să-ți spun o chestie care-mi veni, pe loc, în minte: Uite din cauza asta, dragul meu, noi nu sîntem și nu putem fi electivi!

  2. bogdan Says:

    Dănuțe, asta cu închipuirea e specialitatea ta și a amicului tău Rudel.

    Ești cam nevricos azi, ce ai? Nu ai mai făcut nici măcar sex?

  3. bogdan Says:

    Revenind la subiectul postării, Sorina, eu nu am folosit niciodată expresia ”a face sex”. Am realizat și eu caracterul degradant al acesteia. Mă raliez întrutotul punctului tău de vedere. Este un lucru de bun-simț să nu folosești acea expresie.

  4. bogdan Says:

    Oltene, să-ți mai spun ceva, nu vii aici jignind, tunând și fulgerând. Ai fost bine tratat aici şi ai fost bine tratat şi la mine, deşi ai venit acolo cu prostiile acelea cu Ceauşescu, ştiind foarte bine că demersul tău are un caracter jignitor pentru mine şi restul oamenilor de stânga de la mine, chiar aşa de idiot nu eşti încât să nu-ţi fi dat seama de asta. Părerea ta, am respectat-o, am făcut abstracţie de partea jignitoare. Văd că în continuare eşti legat de ratatul de Băsescu, cum se spune ceva negativ de el, cum înnebuneşti. Caută să te detaşezi, aşa cum m-am detaşat şi eu în cazul tău, la mine pe blog.

    Însă, dacă te porţi ca un oltean prost şi nevricos, stai tată atunci în gaura de canal unde se pare că domiciliezi şi nu mai scoate capul de acolo.

    Apropo, văd că nu eşti nici măcar fertil, pe aia cu femeia-jandarm ai mai folosit-o.

    Şi eu şi Sorina ţi-am acordat credit în amintirea vremurilor trecute. Nu pari să te fi schimbat în bine în perioada destul de lungă care a trecut de când nu ai mai scris aici.

  5. Dan M. Says:

    „să știi că acest nick-name se folosește copios pe acilea, pe la noi, de un număr însemnat de persoane.”

    Corect, ai dreptate. Din ce spui tu se poate deduce doar faptul că există un număr însemnat de persoane al căror nivel de judecată nu depăşeşte genunchiul păduchelui. Am susţinut eu cumva vreodată că sunt puţini imbecilii de pe aici, de pe la noi?
    Bine barem că nu sunt majoritari.

  6. Dan M. Says:

    Bogdane,
    Eu n-am ce discuta cu tine. Dar dacă vrei conversaţie consistentă mă duc acum şi-o invit pe amanta lu’ Nelu Administratoru de bloc de pe saitul Lorenei. Râdem de ne prăpădim, parol. Aşa haz nebun are coana mare de te-a făcut, că sunt precis că după maxim două postări îşi revine şi Sorina în formă maximă, fully-charged.

    • bogdan Says:

      Dănuțe, te contrazici, din moment ce tu ai început discuția, se pare că suferi de un handicap care nu îți permite să vezi realitatea, nu ar trebui însă să mă mire asta, ținând cont de filobăsismul tău.

      „Dar dacă vrei conversaţie consistentă mă duc acum şi-o invit pe amanta lu’ Nelu Administratoru de bloc de pe saitul Lorenei. Râdem de ne prăpădim, parol.”

      Dacă mintea ta e limitată și nu poate scoate decât o remarcă precum cea de mai sus, atunci eu sunt cel care are subiect de râs.

    • Sorina Says:

      Dane, mă lași mută de uimire. Tu frecventezi blogul acela? Eu nu am mai intrat de luni de zile, e ceva absolut grotesc. Pe cuvînt că ăsta era ultimul lucru pe care l-aș fi crezut despre tine. Ce poate să îți placă acolo? Aștept un răspuns…

  7. Sara M. Says:

    A vorbi batjocoritor despre iubire este o erezie. Cine ia în derîdere această taină sacră nu este doar eretic, însă, ci decăzut din dreptul divin de se numi „om”. Căci oamenii se iubesc, nu doar se împerechează. Domnul să aibă milă de cei ce aşază singuri în regnul animalelor…

    • bogdan Says:

      Sorina, unde a vorbit cineva batjocoritor despre iubire în postarea ta? 🙂 Eu nu văd. Cât poate să semene persoana asta cu cea cunoscută de noi!

      • Sorina Says:

        Cred că e o neînțelegere, cred că doamna Sara tocmai susținea că nu e potrivită expresia a face sex. Dar poate nu am înțeles eu bine. Mă zăpăciți cu interpretările astea…

      • bogdan Says:

        Da, prințesa Sara are niște idiosincrazii, la fel ca și cealaltă, când citește iubire se gândește la iubire non-fizică, când citește de sex tot la iubire platonică o duce mintea. Freud ar fi spus că nu a ținut-o părintele patern în brațe sau, mai bine spus, nu a avut parte de afecțiune paternă.

  8. Sara M. Says:

    Mulţumesc, doamna Sorina. Aţi înţeles exact ceea ce m-a stîrnit la a comenta eseul dvs.
    Tinerii despre care aţi scris că s-au exprimat atît de vulgar, fiindcă sunt victime ale unei mentalităţi părinteşti private de sensibilitate, educaţie şi, mai ales, de credinţă. Părinţii lor fac parte din generaţia „de tranziţie”, adică aceea care a pierdut sensul demnităţii şi al respectului de sine pe baricadele „Revoluţiei”.
    Ar trebui să-i privim cu reticenţă, dar şi cu multă compasiune, fiindcă au „tras la sorţi” încă din tinereţe cartea unei libertăţi prost înţelese, în care „Dreptatea” e tipărită ca o femeie-nud cu torţa speranţei aprinsă, iar „Victoria” e înfăţişată ca o femeie rubensiană în budoar, înconjurată de peţitori, cu o coroană de lauri pe frunte, asemeni unui Cezar… E deprimant…

    • Sorina Says:

      Foarte frumos spus, mai bine decît am spus-o eu în articol!

      • bogdan Says:

        Foarte frumos, și mie îmi place.

        Deși nu a fost vorba de iubire în articolul tău, Sorina (dar divagația este atât de sublimă încât merită aplaudată!), vedem altceva, interesant, în textul de mai sus al printzesei, şi anume că revoluția a fost de fapt o revoluție cu ghilimele, că acest eveniment a însemnat începutul procesului de decădere al naţiei, care a alunecat pe o pantă greşită. Păi atunci, cum se leagă asta cu superbitatea lui Udrea şi a lui Băsescu? Seamănă printzesssa asta îngrozitor cu cealaltă.

  9. Dan M. Says:

    „Aștept un răspuns…”

    Iată-l:
    Greşeşti crezând că propriile-ţi impresii ar fi adevăruri obiective. Pe bune, nici măcar n-am timp să-l frecventez atât de des pe cât mi-aş dori.
    Blogul în cauză este chiar foarte instructiv. Sunt câţiva comentatori redutabili pe acolo; evident, Bogdan nu se numără printre ei – el e un fel de ciuca bătăilor pe saitul cu pricina (i se mai spune şi prostu’ blogului). Alţii sunt teribil de bine înzestraţi la simţul umorului; din păcate Bogdan nu intră nici la categoria asta, a cărei lamură este încarnată în amanta lu’ Nelu Administratoru de bloc.

    Mulţumită?

    • bogdan Says:

      Dănuț ăsta cred că a fost pârâcios când era mic, problema este că a rămas cu aceeași meteahnă și ca adult. Degetul îl mai sugi, măi Dănuț?

    • Sorina Says:

      Deloc, mi se pare că am coborît în viteză de la etajul 100.
      Niciodată nu am susținut că impresiile mele ar fi adevăruri obiective, iar acum, după ce am citit răspunsul tău, imi dau seama cît de greșite pot fi și asta nu are nicio legătură cu blogul acela.

    • bogdan Says:

      Vezi tu, Dănuţe, impresiile sunt subiective, eu, de exemplu, zic că tu eşti prostul. Deci, eşti pârâcios, nevricos băsist şi lipsit de gândire şi bun-simţ. Nu mai vorbesc de faptul că eşti întru totul provincial.

  10. Mosh Teaka Says:

    „Make love, no sex!”… Foarte corect, aici ai dreptate, ce-i al tău e al tău… La fel de corect mi se pare mie ca tu ai o nevoie acută de o juma’ de sulă-ntreagă!!!… Aaa, iar prietena ta Sara chiar de două!… Hehehehe!

  11. Mosh Teaka Says:

    Eeee, veezi, te-ai grăbit din cauza emoției ce ți-a umezit… ăăăăă… mă rog, ți-a umezit… Si ai dat un răspuns foarte slab… Mai ai dreptul la două incercări!

  12. Mosh Teaka Says:

    Aaaa, scuze, dacă mai îmi permiți, mi-am adus aminte! „…din cauza emoției ce ți-a umezit… ochii !”. 🙂


Lasă un răspuns

