Pineapple cocktail

7 Februarie 2012

Am pus titlul fără să am nici cea mai mică intenție de a scrie aici rețeta, de fapt, nici nu o știu prea bine, cred că se face din suc de ananas, vodcă, lichior și lămîie.

Mie nu-mi place alcoolul și nu beau, nu-mi place nici ananasul și nu mănînc, dar acum aș bea un coctail din ăsta,  aș bea paharul pînă la fund, cu toate că ar fi complet neelegant și contrar manerei de a te delecta cu un cocktail, aș vrea să mă îmbăt și să uit.

Sînt peste poate de angoasată, nervoasă, plictisită, lipsită de scop, abulică chiar. De ce? Din cauza vremii, din cauza vremurilor, din cauze multiple. Totul, dar absolut totul, e pe dos, am energii negative, adică energia mea e cu minus, nu pot să citesc, nu pot să lucrez, nu pot să scriu, nu pot să mă concentrez. Fac gesturi stereotipe, mă apuc de ceva, las baltă, deschid netul, deschid blogul, deschid ușa, deschid fereastra, nimic!!!

Știu că e lună plină azi, dar nici chiar așa!

4 Responses to “Pineapple cocktail”

  1. bogdan Says:

    Dacă ar scoate Dan capul de pe pervaz și ar striga: ”Cucu!” să vezi cum ai reveni la viață! 🙂

    În altă ordine de idei, este normal cu vremea asta, cu iarna asta prelungită, să te simți așa.

  2. Mosh Teaka Says:

    Cum adica: „…deschid fereastra, nimic!!!” ?… Ia apleaca-te putin… eee, mai mult… asa, si inca putin… Ai ajuns ?
    (Daca stai la parter poti sa nu urmezi aceste sfaturi… Sau, cine stie?)

    • Sorina Says:

      Tu cred că deja ai încercat de mai multe ori chestia asta și cum, probabil, locuiești la parter te-au reparat. Mai puțin scufița, fiindcă aici era ceva din naștere. Nu mai semnezi Leuștean?


Lasă un răspuns

