Flori de weekend

1 Iulie 2011

Niște miniorhidee albe la început de iulie capricios.

12 Responses to “Flori de weekend”

  1. bogdan Says:

    Al dracu’ Tudor ăsta, cum le mai știe el pe toate, ca un om mare!

  2. Valerius Says:

    S-au veştejit florile…

  3. Valerius Says:

    „Care era mesajul subliminal, totuși?”

    Să schimbaţi mai des… florile (= articolele, postările).

  4. Valerius Says:

    Sper că nu v-aţi supărat că un leneş v-a scris să schimbaţi articolele mai des ?!

    • Sorina Says:

      Nu, nu m-am supărat deloc. Pur și simplu dăm licența și am avut emoții mari. Primele două probe au trecut cu bine.O mai avem vineri pe cea cu susținerea lucrării de diplomă și sîntem doctor(i). Că și mie ar trebui să mi se dea o diplomă la cîte emoții am avut la fiecare examen timp de 6 ani!

  5. Valerius Says:

    Aaaa ! E de bine ! Mă bucur.


Lasă un răspuns

