Despre sfîrșitul lumii și nu numai

20 Mai 2011

Să începem cu începutul. Căutam acum vreo cîteva zile în Google ceva care începe cu 21, un sait. Nici nu apuc bine să scriu 21 și imediat îmi apare ca variantă 21 mai sfîrșitul lumii. Intrigată, dau clic pe sugestia googleiană, văd niște chestii pe acolo, nu dau importanță, uit.

De azi de pe la prînz, mă tot sună prieteni, rîd și vorbesc despre chestia asta, cineva m-a întrebat dacă am auzit că se donează mari averi, pentru a fi printre cei aleși, altcineva mi-a spus că, la noi în România, vine sfîrșitul duminică la 4, în fine, zvonuri izvorîte din chestii calculate exact ș.a.m.d.

Problema pe care o am eu acum este una singură: Dacă Gabi are examen la Rumegătoare luni, îl mai las să învețe sau nu are niciun rost? Pe de altă parte, dacă-i propun o altă variantă mai hedonistă de petrecere a acestui timp și pică examenul, vine pastorul ăsta predicator să-i pună o vorbă bună la profesoară? În ceea ce mă privește, nu-mi fac probleme prea mari. Mă plictisesc oricum!

15 Responses to “Despre sfîrșitul lumii și nu numai”

  1. bogdan Says:

    Eu voi opta pentru o variantă hedonistă. Îmi voi rezerva ultimele două ore pentru sex, iar înainte de asta, voi căuta să mă împac cu toată lumea. Astfel:

    – Îi voi spune lui Dan L. Boeriu că este un critic superb, și că în micimea mea l-am atacat pentru că mă simțeam copleșit de talentul și măreția sa.
    – D-lui Liviu îi voi spune că Stalin a fost reîncarnarea lui Buda și că existența lui a făcut ca lumea să mai dăinuie încă o perioadă, perioadă ce a depășit o jumătate de secol.
    – Față de tine și de dl Valerius nu am de ce să îmi cer iertare, pentru că noi ne înțelegem bine.
    – D-lui Nanu și Theei le voi spune că am plecat de pe forumul lor pentru că eram gelos pe relația dintre ei, de tipul maestru-discipol, și că numai de asta am zis, când am plecat, că relația lor are un caracter abscons.
    – Nu în ultimul rând îmi cer iertare locuitorilor localității Coșești pentru că i-am băgat în pizda mă-sii pe toți.
    – Îmi cer scuze față de Lorena Lupu pentru că am nedreptățit-o, de fapt amândurora ne plac femeile, diferența e că eu am avut succes la ele și am o viață personală.

    A, îl uitam pe Dan M. Rudel: Da, îmi cer scuze tuturor logodnicilor și soților cărora le-am pus coarne! Mă căiesc profund pentru asta!

    • Sorina Says:

      Nu în ultimul rând îmi cer iertare locuitorilor localității Coșești pentru că i-am băgat în pizda mă-sii pe toți :)))))))))
      Cre’că te cam pripești, dar e opțiunea ta. Și oricum nu are preea mare valoare cînd ești cu sabia lui Damocles deasupra capului.
      Dar fin’că aduseși vorba despre asta vreau și eu să-mi cer scuze față de ellaxia, la cît de scroafă a fost să se dea prietenă cu mine, să-mi ceară poze cu cățeii, ca mai apoi să le posteze pe forum sub o mare de imprecații.

    • bogdan Says:

      Acum că toată lumea a făcut pace cu toată lumea (domnul Liviu, orice ar spune, la modul serios, tot simpatic îmi este) putem să ne culcăm liniștiți pe o ureche. Eu am pus deșteptătorul la ora 2.

  2. bogdan Says:

    Valhalla rising

    La patru fără două minute dimineața m-a dat laoparte, cu răsuflarea întretăiată. La 4 fix am simțit o înțepătură sub coasta dreaptă și atunci am știut că omenirea a trecut în altă dimensiune, într-un univers pe care o să-l numesc convențional Valhalla.

    De dimineață stăteam la toaletă și mă minunam cum Valhalla seamănă până la cel mai mic amănunt cu fosta noastră lume.
    Mă uitam și mă minunam cum de exemplu pe gelul de duș care stă pe o margine a căzii scrie la fel ca pe celălalt, Fa – Gelée Royale – Moon Orchid, dacă există o diferență, ea este atât de mică încât nu poate fi sesizată. Totuși, parcă replicarea nu s-a realizat perfect, bejul flaconului la original nu era așa de închis.

    Mă aștept la lucruri stranii în acest nou univers, de exemplu, Băse și cu Boc să să ne conducă încă niște ani buni, până când, plecată din Coșeștiul de domiciliu, unde întotdeauna lucrurile nu sunt ceea ce par, Mocca, Ioana d’Arc a acestui teritoriu încărcat de magie, ajutată de înțeleptul Alecu, să cheme poporul la luptă și, cu spada în mână, să dea jos cuplul infam.

    • Sorina Says:

      Bogdane, în această nouă dimensiune în care te afli, nu lăsa imaginația să debordeze prea mult. S-ar putea să ai mari dezamăgiri. Și cînd mă gîndesc cu cîți te-ai împăcat… Dacă nu te împăcai, puteai face niște scenarii chiar horror cu dumnealor!

    • bogdan Says:

      Da, ai dreptate, m-am împăcat cu mulți. 🙂 Oricum, am fi putut nimeri și în universuri mai rele decât ăsta, unul în care, de exemplu, Lori joacă pe scenă și Boeriu e un critic cvasicunoscut.

      • Sorina Says:

        Așa, Lori joacă pe bară, nu la bară, scrie cărți recenzate de Liviu care este recunoscut. Ei doi sînt buni prieteni și se au unul pe celălalt pe blogroll.(parcă ar fi din manualul de citire) Un univers plictisitor. Mai plictisitor chiar decît revistele Playboy…

  3. bogdan Says:

    ”în unul în care …”


  4. Sorina, simt nevoia sa-ti pun o intrebare: de ce sînt idiot și cînt la Lorena la masă?

  5. Valerius Says:

    Orice sfârşit este şi un început ? Cu sau fără conştiinţele noastre; diferenţă care nu-i lipsită de importanţă.


Lasă un răspuns

