O zi de concluzii versificate

6 Mai 2011

Am făcut multe azi, mai am încă destule de făcut. Sînt obosită, tracasată, nervoasă. Mă aşez la computer, deschid pagina de blog, mă uit şi pe facebook, închid pagina de blog, închid pagina de facebook, pun computerul pe stand-by, îmi aprind o ţigară, iau o carte din bibliotecă, citesc un sonet, deschid computerul şi scriu o nouă postare, tocmai fiindcă:

I

De scriem, ori vorbim, ori doar privim,

Pe veci inaparenţi rămînem. Fiinţa

În verb sau carte nu ne-o dăltuim,

Ci sufletul pribeag e ca dorinţa.

Oricît în cuget am dori să treacă

Al nostru suflet şi să treacă-n lume

Stă inima în taine ferecată.

Nu ştim ce sîntem înşine anume.

Nu-nchide ntre suflete larg hăul

Abilul gînd, vicleana arătare.

Închis rămîne-n sinea noastră tăul,

Că vrem prin cuget să ne dăm născare.

     Sufletul – rază noi ne sîntem vise

     Şi unul altuia doar vis al altor vise.

Fernando Pessoa Sonete ( traducere Mihaela Anghelescu Irimia )

Acum închid computerul, voi continua ce am de făcut, dar cui îi mai pasă?!

7 Responses to “O zi de concluzii versificate”

  1. bogdan Says:

    Mă gândesc să-mi desființez contul de Facebook. Sunt prea multe informații personale, am numai trei inși în listă (de fapt, două sunt ”inse”), contul l-am făcut acum vreo 6 luni când fosta iubire din Canada, Săgetătoare (una din această zodie, pe care am iubit-o, a fost ceva sălbatic între noi), cea jumătate olteancă, jumătate rusoaică, mi-a transmis o invitație să-i văd pe Facebook pozele cu gagiul de acum, cu care s-a căsătorit sau trebuie să se căsătorească. M-am ambiționat/ enervat și mi-am făcut cont ca să-mi vadă pozele cu soția și să vadă ce bine arătăm noi în comparație cu ei (ea s-a cam îngrășat și per ansamblu ei doi arată ca doi rinoceri).

    În altă ordine de idei, joia trecută am fost cu o colegă în inspecție la un Consultant, tipa e la 30 de ani, isteață, frumușică, înaltă, cam ca soția, dar nu atât de frumoasă. S-a plâns că a plouat și eu i-am spus că a fost romantic, ca în Strada Hanovra, colega de birou, care e un pic mai mică decât mine, a început să râdă, dar frumușica nu s-a prins.
    Te rog, poți să-mi postezi aici linkul către postarea ta cu clipul cu Strada Hanovra? Vreau să i-l trimit frumușicii ca să înțeleagă cum e cu romantismul și Strada Hanovra. Nu am mai găsit postarea respectivă pe blogul tău.

    • Sorina Says:

      E un comentariu la Bărbatul univers(al)?!, dar găseşti pe youtube!
      Ce viaţă plină ai şi tu, Bogdane!

    • bogdan Says:

      Da, Sorina, am o viaţă plină, sunt un David Halloran (personajul interpretat de Harrison Ford în Strada Hanovra) al administraţei publice! 🙂

    • bogdan Says:

      Mulţumesc pentru informaţie. Băieţii au scos filmul de pe youtube la cererea lui Sony Entertainment. S-a zis cu explicatul colegei ce şi cum. Cum o aştepta el, fumând ţigară de la ţigară, în ploaie, în vânt, până seara, ore în şir, până când apare ea. Încă una care o să ajungă bunică şi nu o să ştie ce e romantismul! 🙂

      • Sorina Says:

        Caută pe youtube. Imposibil să nu găseşti bucăţica aia de film, dacă la mine pe blog nu mai merge!
        Salvează pe cît mai mulţi, măcar. 🙂
        Am aşa o stare de spirit că nu am chef de absolut nimic. Nu mă pot mobiliza nicicum, deşi am foarte multe de făcut! O vreme tîmpită care te scoate din papuci!

      • bogdan Says:

        Da, culmea!, și eu am aceeași stare! 🙂

        Am căutat peste tot pe youtube, nu mai există bucățica aceea.

        Până la urmă, poate o să fac eu rost de film cu totul, chiar mi-ar plăcea să îl mai revăd.

    • bogdan Says:

      Nu pot să salvez pe toată lumea!


Lasă un răspuns

