Scrisoare deschisă

2 Mai 2011

Dragă Dane,

Dă şi tu un semn de viaţă, aici sau pe forum. Nu te poţi supăra aşa pe nişte vechi cunoştinţe.  Nu ne poţi lăsa în bezna uitării. Scrie ceva, orice, dar să fie stilul tău inconfundabil, că alte elemente de identificare nu prea avem.

Nu te ştiam ranchiunos. Eu, una, nu sînt şi am şi uitat demult ce s-a întîmplat de ai plecat. Nu ai făcut nicio urare, nici de Crăciun, nici de Paşte! Cum nu cred că ştii care e data mea de naştere, practic, pentru anul ăsta s-au epuizat toate formele protocolare de semn de viaţă din parte-ţi!

Poate că nu ţi-aş fi scris dacă nu aş fi avut un vis azi-noapte. Un vis rău despre tine.  Aş vrea să ştiu că eşti bine şi că eşti bine… Înţelegi tu ce vreau să spun!

Nici măcar nu ştiu dacă mai citeşti acest blog. Sinceră să fiu, nici eu, dacă aş fi în locul tău, nu aş citi toate năzbîtiile astea. Totuşi, sînt chiar îngrijorată şi sper că, în mărinimia ta, o să mă linişteşti.

6 Responses to “Scrisoare deschisă”

  1. bogdan Says:

    Măi, ieri chiar nu am văzut, din cauza activității mele intense de la job, mesajul către Dănuț.

    Și eu cred că lui Dănuț SRL i s-a întâmplat o nenoricire, dacă maestrul lui, Rudel, a murit virgin pe pieptul coanei Tripoli, Dănuț a pățit-o și mai rău – s-a căsătorit!

  2. bogdan Says:

    E, are ce are el cu tine din cauză că odată nu l-ai lăsat să se desfășoare pedelestic, cică. De atunci nu te mai are la inimioara lui sensibilă de oltean. Iar ăsta parcă nu ar fi oltean, ci bulgar, nu vrea să te ierte ever.

  3. bogdan Says:

    Păi el și-a luat un fel de adio după ce a existat o polemică între voi în legătură cu Băsescu și PDL-ul, nu mai știu exact ce eveniment a avut loc atunci în arena politică, mi-aduc aminte însă că a existat o polemică pentru că am fost și eu implicat, aveam aceleași opinii ca tine. Ideea este că omul și-a simțit lezată libertatea de expresie. Poți să te uiți la ultimele lui postări.

  4. bogdan Says:

    Nu am considerat însă că a avut motive reale să plece.


Lasă un răspuns

