Lovitura lui Poros

9 Ianuarie 2011

Zeul Poros ăsta a dat lovitura! La un banchet. Din expediente. Improvizaţii. Chestii, resturi etc.

Asta încerc şi eu de o săptămînă. Nu am dat lovitura, au contraire.

Cam asta am avut de zis, de scris, de consemnat.

Ah! Şi o melodie pe care o ascult. Obsesii? Plictiseală? Lipsă de chef? Nu-mi place iarna, nu-mi place deloc.

6 Responses to “Lovitura lui Poros”

  1. Adriana Says:

    frumoasa melodia, Sorina. iarna e urata si aici…

    aahh si nu pot sa imi iau ochii de la dantura (ireal de) perfecta a tipului, ce ii da un aer de non-human 😀

  2. bogdan Says:

    Banchete? Pe foamea asta? 🙂 Întâi să scăpăm de satir.

    • Sorina Says:

      Banchetele erau pe atunci, pe vremea zeilor. Acum doar improvizaţiile, adică expedientele. Nu scăpăm noi aşa de uşor de satir. Chiar treceam ieri pe lîngă Cotroceni şi mă gîndeam ce caută unul ca ăsta pe acolo şi încă de atîţia ani. Ce-o face în palat?

      • bogdan Says:

        Da, și impresia mea este că mai avem mult de tras cu dictatorul.

        Ce caută el acolo de atâția ani? Da, bună întrebare. Ca să fiu sibilinic, răspunsul are legătură directă cu starea țării de douăzeci de ani încoace.

  3. bogdan Says:

    Parcă ușor, ușor am început să le dau dreptate parțial domnilor marxiști, în legătură cu perioada asta de douăzeci de ani, cu ascuțită luptă de clasă de vreo cinci ani încoace.


Lasă un răspuns

