Anul iepurelui fricos?!

3 Ianuarie 2011

M-am tot gîndit să mai scriu, să nu mai scriu, vorba lui Trahanache „să mă duc, să nu mă duc” (n.b. la Caţavencu), zic ia, numai aşa de-a naibii, să scriu, că e trei ianuarie şi s-a început joburile.

Ce să scriu? Aveam mai multe variante. Puteam să dezvolt un pic impactul pe care l-a avut asupra mea, iniţiativa doamnei Udrea de a promova imaginea României pe facebook. Ohhhhhh! O las aşa nedezvoltată la nivel de impact.

Puteam să dezvolt chestiunile tenebroase pe care le-am parcurs cu societăţile de asigurări obligatorii şi facultative, precum şi discuţiile pe care  le-am purtat cu persoane angajate de aceste instituţii, discuţii care mi-au încîntat intelectul. Redau o mostră de dialog.

Zic: Doamnă pentru suma asta pe care o plătesc în afară de riscul de cutremur ce alte riscuri mai sunt prevăzute?

Zice: Riscuri cauzate de alte fenomene naturale…

Zic: Adică? Lovituri de meteoriţi sau ce?

Zice: Grindină, de exemplu. (LOL)

Zic:Dar eu nu locuiesc în căsuţele construite de primii doi purceluşi. Nu cred că a percutat-o pe asta. Tăcere…

Zic: Bun şi dacă vine grindina şi cade casa, îmi daţi 150 mii euro valoarea asigurată, presupunînd că eu fiind în parc scap de grindină? (sic!)

Zice: Nu, nu vă dăm suma asta. Asta e suma la care aţi vrut dumneavoastră să plătiţi asigurarea, noi vă decontăm conform evaluărilor noastre.

Zic: Evaluările la faceţi după ce se prăbuşeşte casa, desigur?

Tăcere

Zic: Doamnă am plătit destul, cred că nu o să mai asigur casa. Nu la societatea dumneavoastră. Clic. Clic.

Am rămas, totuşi, cu impresia că peste tot va fi la fel. Companiile de asigurări: cea mai mare hoţie inventată vreodată. Şi ce bine merge.

Puteam să scriu ce am mai citit şi ce nu am citit încă, dar am în plan!

Aş fi putut să scriu aşa de multe, dar, iată, nu mi-a ieşit mai nimic!

La mulţi ani!

9 Responses to “Anul iepurelui fricos?!”

  1. Adriana Says:

    🙂

    asta imi aduce aminte de „patania” mea recenta la automatul pt biletele de metro/tramvai (cu care circul destul de rar). Aflata undeva in centru, introduc destinatia (vroiam sa ajung acasa), operatie reusita cu greu ca au schimbat interfata si iti trebuie cel putin master ca sa reusesti din prima :D, si surpriza, vine mesajul: „pentru aceasta destinatie poate fi cumparat bilet numai la statia de destinatie”! 😀 Am stat cateva secunde in cumpana, sa ma enervez sau sa rad? Am ras pana la urma si noroc ca stiam o alta statie care se incadra tot in 2 zone (ca de fapt pe bilet nu e mentionata statia destinatie ci zona pentru care/cate iei bilet….), am introdus-o si iaca asa am circulat in legalitate. Sotul insa nu a fost asa „norocos”, dupa ce cu ajutor a reusit sa introduca destinatia, surpriza, automatul defect nu accepta bancnote nici EC Card 😀 Cheta rapida printre ceilalti 7 ce asteptau la rand, schimburi de bancnote si monede, vine tramvaiul, automatul nu mai ia nici monede, decizie adhoc: urcam toti in tramvai si stam impreuna, de vine controlorul ii luam gatul. Sotul insa apuca sa isi noteze numarul de pe automat pentru deranjamente, ajuns in tramvai suna, din mers mai reuseste sa ii spuna tipei numarul automatului (cat a mai vazut din el), tipa il inregistreaza in sistem si ii spune sa stea linistit ca daca vine control el e inregistrat ca a raportat automatul defect. Morala: iaca asa se poate circula fara bilet 🙂

    Si Sorina, pentru tine o imagine care poate te va face sa zambesti o clipa si sa iti imaginezi viata in roz, chiar daca ea da in unele momente in negru 🙂 (sper sa reusesc sa pun imaginea, daca nu te rog sa o faci tu, o gasesti in ultimul album :D)

    • Sorina Says:

      Pe măsură ce ne emancipăm electronic, ne tehnologizăm etc., totul devine ca în legile lui Murphy… Dacă ceva merge rău, poate merge şi mai rău. Am văzut poza intitulată: La vie en rose, dar nu ştiu să o pun aici. mai fac nişte încercări şi dacă nu pot, o pun în articol nou.

  2. Adriana Says:

    se pare ca nu am reusit, iti trimit pe mail linkul.

  3. Adriana Says:

    Lasă că le-am pus în articol nou. O pată de culoare pe blog. Sînt superbe pozele, le-aş pune pe toate. Mulţumesc frumos!

    cu placere Sorina!

    din albumul cu bradutul eu as fi ales alta 🙂

  4. bogdan Says:

    Da, nepregătită bine funcționara de la asigurări. Plătești prima de asigurare în funcție de suma asigurată, și asta se ia ca bază de calcul a despăgubirii, în caz de ceva, despăgubire care în funcție de condiții poate egala suma asigurată.


Lasă un răspuns

