Ce aniversăm

4 Octombrie 2010

Depinde. Fiecare cu sărbătoriţii lui. Eu aniversez Ziua Internaţională a animalelor. Ale mele sînt dintre cele de companie. Deşi, acum, de companie sînt şi reptilele sau mai ştiu eu ce feline sălbatice.
Aveam altceva de scris astăzi pe blog, ceva ce s-ar fi putut numi: „Ce frumos a fost în Bulgaria, la cumpărături!”, dar din cauza zilei animăluţelor mele voi amîna subiectul. De fapt, habar nu aveam despre această zi, dar ieri, în parc, am fost, nici nu ştiu cum să mă exprim, abordaţi de doi tineri care aveau jucării pentru animale, jucării pe care le distribuiau celor care ieşiseră cu căţeii la plimbare. Am fost foarte mişcată de gestul lor, aproape că nu-mi venea să cred, am luat jucăriile şi un pliant care credeam că e cu şi despre animale. Pliantul era, însă, după cum am observat mai tîrziu, de la Uniunea Naţională pentru Progresul României. Buun! Mai ales că habar nu aveam cine sînt aceşti progresişti. Sediu, undeva pe Aviatorilor. Frumos din partea lor mi-am zis, gîndindu-mă pentru o clipă chiar să mă înscriu ca membru într-un partid cu suflet aşa de mare… Apoi am văzut pe net că preşedinte executiv e Oprea. Passons!

Ei bine, să vă fac cunoştinţă cu fetiţele mele: Jessie şi Fleur.


La mulţi ani, drăguţele mele frumoase!

5 Responses to “Ce aniversăm”

  1. bogdan Says:

    Frumoase! Să-ți trăiască!

    Oare or da băieții jucării ca să te joci și cu animale de companie gen ”blonda lui Bote”? Pervers mai e capitalismul ăsta, al naibii!

  2. Adriana Says:

    Delicioase 🙂 Sa-ti traiasca!

  3. danboeriu Says:

    Scuze că mă bag off-topic, Sorina, dar uite linkul, cum ţi-am promis: http://www.scribd.com/doc/38715159/Poesis-International-2
    Pagina 73, în caz că n-ai chef să scrolezi totul… 🙂

  4. Carmen Says:

    Buna Sor,
    Ce dragalase sunt fetitele tale ! Sa fie sanatoase si multi ani alaturi de tine ! Fleur e pisicuta salvata de tine ? E o adevarata „artista” la pozat, poate face si un pictorial !

    Te pup,


Lasă un răspuns

