Deci nu şi deci da

28 Septembrie 2010

Deci nu se poate:
– să am o zi liniştită;
– să nu mă confrunt cu tot felul de oameni insuportabili şi, mai ales, incompetenţi;
-să nu mă cert cu cineva sau măcar să am o discuţie în contradictoriu;
-să nu-mi pese, pur şi simplu;
-să stau şi să citesc sau să mă uit la un film, fără să sune telefonul în legătură cu o problemă ce nu suferă amînare;
-să nu-mi fac griji pentru toate fleacurile şi amănuntele fiecărui minut al zilei;
-să port o discuţie cît de cît „inteligentă” cu cineva, fiindcă toţi cei din preajma mea sînt la fel de preocupaţi de sute de mii de probleme;
-să nu mă plictisesc îngrozitor de toate acestea şi tot degeaba;
-să nu am impresia că urc în fiecare zi un munte, cu un traseu arhicunoscut, şi imediat să-mi pun parapanta pentru a coborî în cea mai mare viteză;
-să dorm liniştită, din cauză de prea multe vise color;
-etc.
Deci da:
-sînt groaznic de stresată şi mă gîndeam să scriu asta pe blog, poate îmi trece.
O melodie adecvată de pe youtube pentru toţi cei care suferă de acest sindrom:

23 Responses to “Deci nu şi deci da”

  1. M. Says:

    Aiurea! Nu te crede nimeni.

    Dacă ar fi să se lase cineva păcălit, melodia e suficientă ca să încolțească imediat bănuiala unei belfăreli bovarice de spleen.

    Cu punctul 6 (nu de la Timișoara) aș fi de acord, dar a cui e vina?

  2. M. Says:

    Am uitat un deci.

  3. Adriana Says:

    Sorina, „look on the bright side of life”: la punctul 9 ai totusi parapanta 😀

    • Sorina Says:

      Da şi nu, fiindcă eu am rău de înălţime, dar e ceva bright aici. Mulţumesc pentru link, chiar mi-a plăcut, nu că aş avea mentalitatea cu capra vecinului 🙂

    • M. Says:

      Întrebarea ar fi: de ce a împachetat parapanta? Iar dacă nu a vut timp să împacheteze, cum de o avea la îndemînă? Aceasta ar fi fost a doua întrebare, mult mai gravă, ca oameni serioși ce mă aflu.

      • Adriana Says:

        probabil se afla printre norocosii pe care ii asteapta parapanta acolo sus, gata pregatita :). Restul au avantajul ca prind viteza mai mare…

  4. Adriana Says:

    na ca am uitat doua lucruri:
    – linkul: http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ
    – si deci-ul 🙂

    in rest subscriu la lista ta de da si nu, obligatoriu cu deci…

  5. Adriana Says:

    (lista ta… )

  6. bogdan Says:

    Da, frumos textul. Mi-a plăcut în mod special metafora cu urcatul cotidian al muntelui, pe un traseu arhicunoscut, acțiune imediat urmată de coborârea în viteză cu parapanta. Ești înțeleaptă ca madame de Maintenon.

  7. bogdan Says:

    A avea un monstru sacru ca Louis al XIV-lea lângă tine poate fi mai curând un dezavantaj decât un avantaj, mai ales pentru o femeie independentă … 🙂

  8. Adriana Says:

    mmm incep sa inteleg 😉

  9. bogdan Says:

    Da, l-am văzut la mai multe emisiuni la TV, cântând la chitară și din gură, e haios tipul, ți-l și închipui realizând o atmosferă plăcută în jurul unui foc de tabără, la munte.

    Am auzit că le are atât cu gagicile, cât și cu beutura – gura lumii slobodă! 🙂

  10. bogdan Says:

    Deși clipul acesta e un pamflet, aici – http://www.youtube.com/watch?v=JxkHvm6HNH8-, dl Organ poate fi văzut în toată splendoarea lui, dansând, dar și cântând, solo vocal, dar și vocal și la chitară.


Lasă un răspuns

