Un gînd pe zi

24 Septembrie 2010

Fiindcă am început lectura Eseurilor lui Montaigne şi fiindcă mă captivează în aşa măsură că nu prea mai am cum să scriu pe blog şi oricum mi se pare futil ceea ce scriu, nu imediat, ci comparativ, transcriu aici o spusă a lui Montaigne din capitolul Privitor la Cicero:
Înţelepţii spun că în privinţa ştiinţei, nu-i decît filozofia şi în privinţa faptelor, numai virtutea, care de obicei se potrivesc pe toate treptele şi la toate rosturile.

5 Responses to “Un gînd pe zi”

  1. bogdan Says:

    Spor la citit cu Montaigne, multîndrăgitul de domnul profesor!
    Superb aforismul citat!

  2. danboeriu Says:

    sorina,

    scuze că n-am fost suficient de „pe fază” ca să-ţi semnalez că azi puteai urmări pe live.apostrof.ro o transmisiune în direct cu komartin şi ţupa prezentând noul număr din poesis internaţional (eveniment organizat la dalles), unde am scris şi eu despre cartea constanţei buzea. promit să fiu vigilent şi, în momentul în care revista va fi uploadată pe site, să te anunţ (o vei putea descărca pe acolo, în format pdf).

    • Sorina Says:

      Bine, nu-i bai! Aştept pdf.-ul…
      Credeam că te-ai supărat pe mine, a trecut ceva vreme de cînd nu ai mai scris nimic aici. Hm.

      • danboeriu Says:

        Nici pomeneală. În general, sunt destul de neechivoc când mă supăr pe cineva. Deci, nu e cazul. Am cam multe de făcut zilele astea, mă „rup” între datorii profesionale (pe care le detest acum, deşi în general îmi fac plăcere; noroc că am un job în care eu decid când şi dacă am chef să merg la birou), obligaţii prieteneşt, citit şi scris.
        p.s. Scuză-mă, rogu-te, că la comentariul de mai sus am uitat complet de rugămintea ta de a scrie cu majuscule numele proprii şi literele de la începutul frazelor. N-a fost cu intenţie.

      • Sorina Says:

        Mi-am dat seama că ai uitat, dar nu am uitat că mi-ai promis… 🙂


Lasă un răspuns

