Cvasi-review al lunii iulie

3 August 2010

Un articol de Andreea Pora (nu-mi place cum vorbeşte, o vedeam adesea, cu Radu Moraru, la Naşul) bine scris, la obiect, cu un umor negru, dar nu negru Perwoll, cu cîteva tuşe îngroşate, cu cîteva chestii omise, doar e şi ea omul cuiva. Adică o plăteşte şi pe ea cineva pentru ceea ce scrie.
Oricum, pe marginea articolului România (ne)ecranelor din Revista 22, revista Grupului pentru Dialog Social, se pot face foarte multe comentarii, se pot stabili cauzele acestor efecte din luna lui Cuptor. Mă întreb cîţi vor să intre în acest dialog social, în afară de cei din Grup?
Uite au intrat vreo 37 în dialog, dar cel cu numărul 8, o anumită rody, (cred că e diminutivul de la Rodica, anglicizat uşor) m-a umplut de beatitudine, de invidie că poţi să ai trăiri aşa de intense chiar dacă nu te ajută deloc celelalte. E aşa un comentariu de tip stalinist, numa’ că nu e scris la ordin, e scris democratic, din prea multă libertate cu care unii nu ştiu ce să facă.
Citez:

8 rody
D-na Pora,va multumesc ca existati!!!D-voastra aveti curajul ,si sa tineti piept acestor impostori ,vuvuzelelor care au in vizor numai 3 persoane,Basescu, Udrea, Boc,sai mustruluiasca de dimineata pina seara,parca numai ei sunt de vina ptr.tot ce este rau in Romania.Eu sunt plecata din tara din anul 1980,dar urmaresc tot ce se intimpla in tara,tinetio tot asa,sa nu cedati greutatilor ce vi se pun in drum pentru ca noi cititorii sa aflam adevarul.Mult succes pe mai departe!

Mai e ceva de zis? Poate că da. Bine că am aflat adevărul…noi cititorii, vreau să spun.

4 Responses to “Cvasi-review al lunii iulie”

  1. Bogdan Says:

    Băi, despre Pora se pot zice multe lucruri, unul dintre ele fiind acela că tipa este antipatică sau, cel puțin așa mi se pare mie.
    Eu, după cum de altfel știi, Sorina, am fost multă vreme anti-Băsescu, mai precis, până la ultimele alegeri prezidențiale, când a avut loc chestia eoliană cu Prostănacul. De atunci am devenit fan Băse și nu regret asta. Încă mai cred că Băse e o variantă mult, mult mai bună decât PSD sau PNL. Este adevărat, guvernarea Băse a nimerit și în plină criză economică. Pentru mine, unul dintre lucrurile bune ale actualei conduceri este că aceasta a eliminat cumulul dintre salariu și pensie la stat (relicvă PSD). Dacă actualii taie și pensiile nesimțite, îi voi vota și data viitoare.

    • Sorina Says:

      Aici, în această postare a mea, nu despre asta era vorba. Că eşti sau nu fan Băsescu. Aici era vorba despre o anumită categorie de jurnalişti şi ce public ţintă au ei!

  2. Bogdan Says:

    Sorina, eu cred că postarea mea are legătură cu postarea ta, care se învârte totuși în jurul lui Băsescu, sau mai pe românește eu zic că tu greșești acum, în comentariul tău la postarea mea. A nu se înțelege că-ți condamn poziția anti-băsesciană sau că eu vreau să îmi impun poziția mea sau altă chestie de genul acesta.
    În spiritul onestității, nu există de toate părțile categorii de jurnaliști, precum cea la care faci referire, cu cititorii lor cu tot?

    Mie mi se pare că ești partizană în postarea ta. Eu chiar sunt partizan și nu mă feresc să recunosc acest lucru. Nu neg că tu ești de bună-credință și că ție postarea ta ți se pare că nu este partizană, dar, după cum spuneam, mie mi se pare că este. Nici tu și nici eu nu suntem niște fanatici, însă. Când critici categoria aceea, nu critici și pe cei care sunt în spatele celor care fac parte din cadrul acestei categorii?

    • Sorina Says:

      Nu am nicio poziţie, nici pro, nici contra. Voiam doar să arăt că doamna Pora a făcut un review al lunii iulie pentru o anumită categorie de cititori. Şi asta în revista grupului de dialog social, fără majuscule…


Lasă un răspuns

