Coitus interruptus sau cum să previi…

26 Iulie 2010

Mare greşeală să cumpăr cartea Vinovat de iubire a lui A. Păunescu. Ceva între Sandra Brown şi Moromeţii ca limbaj şi atmosferă. Am citit primele 45 de pagini şi am abandonat. Nu se poate citi aşa ceva. Eu, una, nu pot să citesc.
Niciun fel de fior, nicio trăire, niciun fel de stil, niciun filon călăuzitor. Doar sex. Sex în mirişte, sex cu tutungioaica sau cu telefonista, atmosferă de la ţară, cam decrepită, iar şi iară, a iubi înseamnă vară. Un doctor nefericit, un pacient debusolat, anxios probabil. Nimic. Dar chiar nimic. De ce s-o fi compromis Adrian Păunescu aşa? Doar ca să-şi vîndă Tucă Jurnalul? Păcat! Şi zice că e doar începutul, acest roman-jurnal. Doamne fereşte! E chiar mai prost decît jurnalul Constanţei Buzea care-l are pe Păunescu în rol principal. Oricum, de la pagina 45 mi-am dat un escape, am mai răsfoit nişte pagini, nimerind expresii de tipul I will fuck you, am zîmbit la recomandarea autorului ca tinerii de pînă în 17 ani să mai amîne lectura cărţii şi m-am gîndit la metoda contraceptivă primară. De unde şi titlul.

One Response to “Coitus interruptus sau cum să previi…”

  1. Maya Says:

    Paunescu are niste poezii de dragoste absolut superbe, dar nu am fost atrasa sa-i citesc si romanul, mai bine…


Lasă un răspuns

