Moreno

13 Iulie 2010

Ieri, în parc, pe Aviatorilor, cu căţeii. O pisică de aproximativ două luni mieuna de mama-focului într-un copac destul de înalt. O pisică neagră şi slabă rău de tot. Nu puteam ajunge la ea şi ei îi era frică să coboare. Ar fi murit de foame acolo şi de frica cîinilor nu ar fi coborît din copac. Întotdeauna m-a mirat viteza cu care se caţără o pisică undeva şi susceptibilitatea de care dă dovadă cînd trebuie să coboare.
Situaţia părea fără ieşire. Am oprit un domn pe bicicletă, în speranţa că de pe bicicletă vom putea ajunge la pisică. A reuşit Gabi, el întotdeauna face minuni cu animalele. Are un fel anume de a comunica cu ele. Am luat-o, am pus-o în geantă. Era o geantă nouă, tocmai ce mi-o cumpărasem duminică de la mall. 🙂
Am dus-o la cabinet, am deparazitat-o intern şi extern. Îi caut un stăpîn. E un motănel jucăuş, eu i-am zis Moreno, fiindcă e un negru lucios. E sănătos, mănîncă, s-a dus singur la litieră şi pare foarte deştept şi curajos.
Îl vrea cineva?
În carantină, pe balcon…

3 Responses to “Moreno”

  1. lulutza Says:

    Nu il da. E tare dulce.

  2. bogdan Says:

    E frumos pisoiul.


Lasă un răspuns

