Cesaria Evoria, ceva despre carnaval şi meciul de azi

28 Iunie 2010

Mi-ar fi plăcut să locuiesc în Brazilia. Eu şi Mazăre. De gustibus… Oricum melodia mă obsedează şi meciul a fost bun. Sper totuşi să bată Olanda next time.

10 Responses to “Cesaria Evoria, ceva despre carnaval şi meciul de azi”

  1. bogdan Says:

    Romantică melodia …

    Azi a fost o zi minunată la Neptun, mi-am mai prelungit sejurul cu încă două zile … Lume bună pe aici, acum … şi nu foarte multă! 🙂 …
    Cine nu şi-ar dori să fie în Brazilia, cu sau fără Mazăre, mai ales fără Mazăre! …

    Dacă îţi plac brazilienele – „Corcovado”, cântat de Astrud Gilberto. Cel care realizează broderia cu saxofonul este Stan Getz, cel mai mare saxofonist de bossa nova jazz, după mine, ucrainean ca origine, a fost un mare muzician şi amator de droguri …

  2. bogdan Says:

    Aceeaşi Astrud Gilberto, cu George Michael – Desafinado

  3. bogdan Says:

    He, he, sunt în Neptun, aici no Mazăre. E adevărat, probabil şi aici e/ sunt un/ nişte Mazăre mai mic/ mici. Oricum, spre deosebire de anul trecut, acum e civilizat. Anul trecut, am stat la Romanţa, şi acesta era plin cu d’ăştia veniţi cu bilete sociale. Era graşi, negricioşi, cu copii urlători, veniţi, eventual, şi cu soacra, se aşezau pe şezlonguri fără să plătească, mâncau seminţe, aruncând cojile pe nisip, lăsau PET-uri şi cutii goale de bere ieftină pe plajă. Eu închiriam două şezlonguri, la care aveai câte o umbrelă mare de soare la ofertă. Mai erau şi pensionari care veneau cu minişezlongul lor şi se aşezau la umbra dată de umbrela mea. Asta o mai făceau şi cuplurile de îndrăgostiţi săraci, întinzându-şi cearceaful în zona de umbră. Când le-am făcut observaţie îngrijitorilor de pe plaja respectivă, mi-au răspuns că nu au dreptul să-i dea afară.

    A venit Sfânta Criză, bilete sociale nu mai sunt, preţurile sunt ca în Grecia, trenul e foarte scump, redneckşii au rămas acasă, să se terorizeze unul pe altul şi să distrugă mediul local. Pensionarii au rămas, de asemenea, acasă, cu minişezlongul în cămară. Au dispărut şi cuplurile de îndrăgostiţi săraci şi nesimţiţi, pesemne acum s-au căsătorit şi stau în apartamente de bloc suprapopulate, cu două sau chiar trei generaţii, ei, părinţii şi, eventual, bunicii.

    • lulutza Says:

      Sorina, sper sa-ti placa.

      • Sorina Says:

        Nu ascultasem acest cîntec, deşi sînt fan Cesaria Evora de ani buni. Îţi mulţumesc. Cum e la Barcelona? Aş veni pe acolo, ai văzut ce mi-a recomandat Adi…:) Cadaques.

      • lulutza Says:

        Era Adi? Ea a fost la Barcelona si la Cadaquès. O idee foarte buna, desi, iulie-august sunt lunile in care sunt multi turisti pe centimetru patrat prin zona. Septembrie este mai linistit. Incep scolile si lumea se intoarce la cele de zi cu zi.
        Orasul Barcelona e frumos si merita o vizita.
        Si eu sunt indragostita de melodiile Cesariei Evora. Am vazut ca si-a anulat niste concerte la Bucuresti din motive de sanatate. Mi-ar fi placut sa o vad si sa-i ascult melodiile.

  4. bogdan Says:

    … Recunosc, am fost răutăcios (nu e frumos, mea culpa!), dar nu în totalitate nedrept! 🙂

  5. bogdan Says:

    PS … Şi, în plus, biletele sociale nu erau luate pe bune, zic eu … Erau luate pe şpagă … Cei care ar fi meritat, nu au luat, oricum … Ştiu un caz concret … Măcar familia respectivă era formată din tipi la locul lor … Ea avea o cunoștință la o primărie …

  6. bogdan Says:

    … Atât despre subiectul ăsta 🙂 …


Lasă un răspuns

