Scena lacului…

25 Aprilie 2010

Am citit cartea asta, Mîndrie şi prejudecată, de multe ori, am văzut multe ecranizări, cred că pe toate, începînd cu cea din 1940 care-l avea în distribuţie pe Sir Lawrence Olivier. Niciuna nu mi-a plăcut, însă, ca ecranizarea BBC din 1995 cu Colin Firth în rolul lui Darcy.
Am revăzut zilele acestea toate cele şase episoade şi scena lacului mi se pare cea mai frumoasă scenă de dragoste din toate filmele. Asta şi din cauza felului englezesc de a fi al personajelor şi a mentalităţii epocii.
Iată:

3 Responses to “Scena lacului…”

  1. Irina Says:

    Imi puteti spune si mie unde gasesc filmul acesta?eu am vazut o versiune mai slaba,nu mi’a placut mai deloc…

    • Sorina Says:

      Nu ştiu, eu l-am văzut mai demult la televizor şi l-am înregistrat. Dar există pe Youtube toate episoadele, dacă nu ţi-este incomod să-l vezi aşa. Are 6 episoade de aproximativ o oră.

  2. Irina Says:

    Multumesc!


Lasă un răspuns

