Joia Mare

1 Aprilie 2010

Şi cam atît, că nu e vreme de lecturi şi alte chestii…

7 Responses to “Joia Mare”

  1. bogdan Says:

    Da, frumos tabloul 🙂 … și muncit.

  2. M. Says:

    Foarte frumoase ouăle. Fotografia luată exact de sus mi se pare una dintre cele mai sugestive. Din cîte ştiu, ouăle roşii ar trebui să ne amintească de sîngele Mîntuitorului căzut pe pietrele de lîngă cruce(si non e vero…), impresia de pietriş pe care au picurat lacrimi de sînge îmi apare cu putere.

  3. Adriana Says:

    Frumoase ouale si compozitia. Culoare si viata. Viata pentru care s-a jertfit Isus.

    • Sorina Says:

      Mulţumesc pentru aprecierea „muncii mele”. Am vrut să le „pun” pe blog, fiindcă e ceea ce simbolizează cel mai bine Joia Mare, mai presus de cuvinte…

  4. Dan M. Says:

    Să te bucuri şi să te veseleşti Emma! Paşte fericit!

    • Sorina Says:

      Chiar o să mă bucur şi deja m-am înveselit fiindcă mi-ai scris tu. 🙂 Îţi doresc Paşte fericit, să te bucuri de cei dragi şi de zilele astea libere!

  5. bogdan Says:

    Paște Fericit, Sorina, ție și celor dragi ție!


Lasă un răspuns

