Fapte de viaţă?!

22 Martie 2010

Sîmbătă la Romexpo unde lumea pasionată de pescuit şi vînătoare (nu e cazul meu, decît prin recul-sic!) venea în valuri să achiziţioneze accesorii necesare practicării acestor sporturi. Costume, încălţăminte, momeli etc. Multe chestii care m-au proiectat direct în atmosfera din filmul Monstrul. Senzaţii amestecate. Mi-aş fi cumpărat o barcă, dar era too expensive şi nici nu cred că pe lacul Floreasca ne dă voie să o parcăm…
Altfel, lume bună, cunoscătoare, nu ca mine o biată neofită. Erau frumoase costumele de vînător şi fetele, în colanţi, reclamă la viermi…
Duminică drum pînă la mănăstirea Zamfira, undeva prin Prahova, pe lîngă Ploieşti. Atmosferă calmă, biserică frumoasă, picturi de Grigorescu. Copii de şcoală care se stropeau cu apă pe lîngă pacea mănăstirii. Gălăgie, cîini flămînzi, soare, lume din Prahova, din Bucureşti, din Dolj, din Neamţ. Mă rog. Drumuri pline de gropi. Poliţie. Amendă că nu aveam la ora 4 farurile aprinse. Nu ştiam. Nervi, discuţii. Ba tu, ba tu. De ce ţii cu poliţia? De ce nu? Seara vizită. Ce mai faci Sorina? Tot pe fugă, vino şi tu să mai stăm la taclale. Am eu timp de taclale? Fuguţa acasă. Mîine (azi) o nouă săptămînă, rutină, multă rutină. Alt weekend de relaxare? Etc.

3 Responses to “Fapte de viaţă?!”

  1. bogdan Says:

    Ai avut un weekend de artistă, plin! 🙂 Frumos textul, bine scris!

  2. bogdan Says:

    Am stat mai mult prin Herăstrău, am profitat de vremea frumoasă din weekend, care acum, cu urâtania asta de vreme de azi, pare o amintire îndepărtată. Am și citit, citesc o carte scrisă de o franțuzoaică, Amelie Nothomb, care are un stil haios, „Drept de viață și de moarte” se numește cartea. Într-un cuvânt, m-am relaxat.


Lasă un răspuns

