Ziua în care vin peştii

16 Martie 2010

Cam asta a fost ziua de astăzi pentru mine. Mi-am revizuit aproape toate valorile, m-am poziţionat corect între semeni, am înţeles foarte multe despre prietenie şi lipsa ei, am înţeles că această criză pe care o străbatem nu e una economică, ci morală mai ales, că sîntem afectaţi în fibră şi nici pic de puritate sufletească nu mai există, că proverbul cu cămaşa şi haina e mai adevărat ca niciodată.
Nu pot să mă acuz decît pe mine însămi fiindcă dau dovadă de prea mare subiectivism, de prea multă încredere, ca să nu-i zic naivitate, de modul absolut neselectiv în care mi-am ales şi m-am complăcut în relaţii nepotrivite, păguboase, frustrante, fără să urmăresc niciun scop, fără să mă intereseze că nu e bine, de dragul unor chestii imaginare ce tot speram să devină realitate, dar, uite că, realitatea e altfel, e hîdă, e mizeră, e reală, e tristă.
Aş vrea să am măcar puterea de a face ordine în aceste relaţii, de a mătura toate gunoaiele. Mă întreb ce ar mai rămîne de fapt? Mi-e frică de absolut orice răspuns la această întrebare. Am sentimentul ratării şi încă plenar…

One Response to “Ziua în care vin peştii”

  1. Adriana Says:

    Sorina, raman amintirile frumoase… Restul cu timpul dispare, si ai sa constati ca vine o vreme cand nici nu iti mai poti aminti, oricat ai incerca.


Lasă un răspuns

