Nişte titluri deocamdată

18 Februarie 2010

Ce am cumpărat azi de la Diverta, magazin apărut de ceva timp în locul cunoscutului magazin Eva, de unde ne mai cumpăram şi noi mai elegant rochii, pantofi şi altele încă de pe vremea comunismului, acum falimentar…

J. Saramago (pentru care am dezvoltat o obsesie) Peştera şi Toate numele. -Polirom

A. Pleşu Despre bucurie în est şi în vest şi alte eseuri – Humanitas

Herta Müller Încă de pe atunci vulpea era vînător – Humanitas, fiindcă mi-a plăcut cronica lui Liviu.

J.L. Borges Texte captive – Polirom

G. Orwell Aspidistra să trăiască – Polirom , fiindcă mi-a plăcut ceea ce scrie pe ultima copertă: De ce scriu (1946): pentru că vreau să dau în vileag o minciună sau pentru că vreau să atrag atenţia asupra unui lucru, iar prima mea grijă este să mă fac ascultat.

Şi, în sfîrşit o carte despre care se scrie că: Odată cu „Întoarcerea tatălui risipitor” are loc revenirea marelui roman românesc contemporan.. Dumitru Radu Popescu Întoarcerea tatălui risipitor – Cartea românească. Să vedem dacă e aşa…

Ah, şi am cumpărat şi un DVD cu filmul Nou venită în oraş că-mi place Renée Zellweger.

Impresii peste cîteva zile.

3 Responses to “Nişte titluri deocamdată”

  1. danboeriu Says:

    Mă bucur mult că ai cumpărat cartea Hertei Müller pentru că ţi-a plăcut ce am scris despre ea! Sper să nu te dezamăgească, totuşi, pentru că scrisă într-un stil care poate părea obositor. Adică îţi cere maximă atenţie, datorită (sau din cauza?) modului eliptic în care vin ideile. E ca un concentrat de Knorr care, însă, ni se dizolvă în minte şi ni se răspândeşte în creiere…

  2. Luca. Says:

    Mie mi-a placut chestia cu cnoru’…


Lasă un răspuns

