Top A3

29 Ianuarie 2010

Mă uitam şi nu mă uitam, aseară, la televizor. Mă lăsasem sedusă pentru cîteva minute de postul Paprika, unde unii gătesc necontenit, era ceva despre bio maniaci, un promo se pare. Butonam liniştită, negăsind absolut nimic interesant, cînd ajung la canalul Antena3 şi văd titlul pe ecran: Top 3 femei care au ceva în cap. În studio erau trei băieţi, ceva între băieţi de cartier şi băieţi de băieţi, pe doi dintre ei îi ştiam prea bine, e vorba de Mihai Gâdea şi Mircea Badea. Al treilea, un individ antipatic, cred că era Daniel Buzdugan, nu sînt sigură, aşa am înţeles din discuţii.
Zic, ia să mă uit să văd şi eu pînă unde merge tupeul unor astfel de indivizi. Adică mai infatuat şi tupeist ca Mircea Badea e greu de găsit vreun om de presă. Să explic de ce? Cu expresiile lui absolut penibile, de tipul, trăim în România şi asta ne ocupă tot timpul, dacă nu cumva e Românica, şi lumea se amuză, cu felul său de-a exiba o nemulţumire perpetuuă şi profundă, fiindcă, nu-i aşa?!, totul pute în această biată ţară în care el, de altfel, ar fi ultimul care ar trebui să se plîngă, fiindcă o duce foarte bine, cu misoginismul său abia mascat, cu inflexiunile vocii sale, de la cele normale pînă la spre soprană, ca să nu zic altceva, individul este cabotinul absolut. De aceea cred că şi prinde la mase.
Passons…
Deci că aia nu, că aia nu, că mai strîmbau din nas, că mai scrîşneau din dinţi etc.

De altfel dădeau, aşa, o impresie generală că se simt foarte bine între ei, la o bîrfă mică, şi se comportau natural, ca şi cum emisiunea nu începuse încă. Ce mai la deal, la vale, atmosferă şi discuţie de berărie, unde omul sau oamenii intră relaxaţi după o zi de muncă şi vorbesc şi ei de una-alta, ca să le mai treacă timpul liber.
Tocmai ce nu găseau să facă topul celor trei femei care au ceva în cap, cînd vine Buzdugan, sau cine o fi fost, şi o propune pe Oana Pellea, folosindu-se magistral de cuvintele: Bă, mie îmi place de Oana Pellea. Îmi pare rău că nu pot reproduce aici răspunsul lui Mircea Badea, răspuns care a constat în nişte schimonoseli şi ochi daţi peste cap, dar ştii soro!, daţi peste cap de-a binelea, voia, ca în filmul mut, să ne sugereze, că el nu, niciodată, nu ar pune preţ, nu ar crede că Oana Pellea ar avea ceva în cap, ba mai mult, îi pute dom’le, fin’că el, de la înălţimea staturii sale (sic!), el chiar nu găseşte în Românica pe vreuna care să aibă ceva în cap.

Halal cultură, halal îndrumători de opinie! Afară!

11 Responses to “Top A3”

  1. sandu Says:

    de acord!
    badea este ABSOLUT PENIBIL!
    si ce m a ingretosat total este ca s a strimbat…dar nu a spus nimic! Oana Pellea este o Valoare!Badea un nimeni! Mai mult nu e de comentat! Decit poate…La multi ani Doamna Oana Pellea ! Caci stazi e ziua dansei! Iar badea…da! AFARA!

  2. intrecere Says:

    Nu, nici vorbă. Dacă sînt destule emisiuni de umplutură, de ale lui Badea, pe cea a lui Gâdea de ieri nu am văzut-o, omul a făcut o treabă excelentă pentru o audienţă care ştie să discearnă.

    „Trăim în România şi asta ne ocupă tot timpul” nu e deloc jignitoare, e o formulă de final de emisiune nu mai rea decît altele. Românica, da, e o prostie de exprimare. Nici cu excedările faţă de şansa sau lipsa de şansă ca trăitor în România nu rezonez deloc. Dacă nu ştie să pună frînă acolo unde dă în cabotinism, pierde, însă e un showman bun şi, cel mai important lucru, se foloseşte de calitata asta pentru a comenta, decripta şi, în final, transmite cîteva adevăruri necesare. Cu destulă sinceritate.

    Misoginism o avea într-o anumită doză, dar ce se manifestă şi acolo şi în alte planuri e radicalismul său, care nu are cum să fie academic, derapează adesea, dar nu se manifestă aberant în plan moral, apelează cu succes la logică, iar exprimarea lui e mult mai corectă şi fraza mult mai bine construită decît… cam la toţi ceilalţti din branşă.

    Dacă e obosit, dacă îl lasă nervii sau dacă, pur şi simplu, a consumat energia care i-a fost dată, se va vedea. Că şi-a dat ochii peste cap din cauză de Oana Pellea, care ar avea sau nu ceva în cap, nu va conta deloc.

    • Sorina Says:

      Eşti foarte indulgent cu acest Badea. Ceva nou la tine, indulgenţa vreau să spun.
      Sigur că putem trece cu vederea orice, cabotinism, misoginism, incultură etc. Nu ştiu, însă, de ce am face-o. Eu, una, nu am motiv.
      Că şi-a dat ochii peste cap din cauză de Oana Pellea, care ar avea sau nu ceva în cap, nu va conta deloc.
      Pentru Oana Pellea, cu siguranţă, nu va conta deloc. Pentru Mircea Badea va conta prin recul. Uite, de exemplu, la mine şi la cel care a pus primul comentariu. Şi sînt convinsă că mai sînt. Trebuie să mai fie.
      P.S. Chestia asta cu nu se manifestă aberant în plan moral e o contradicţie în termeni. Nu e nimic de laudă aici, ar trebui să aparţină firescului, sau nu?

      • intrecere Says:

        Pentru că majoritatea trecătorilor (abonaţi < – altă contradicţie în termeni)prin faţa camerelor de luat vederi aşa se manifestă. Poate m-am exprimat cu timiditate, revin. Nu este amoral ca respectivii, nu e nici un model, e un om normal într-o lume (a televiziunii) aberantă. Cu deosebire pentru că trebuie să producă un show. E singurul enterteiner (n-am un cuvînt la fel de acoperitor în română) care transmite un mesaj.

        De cîte ori m-a enervat, numai eu ştiu. Tocmai pentru că nu e deloc stilul meu să fiu iertător.

        Nu sînt indulgent, comentez o descriere care amplifică şi generalizează manifestări secundare. Forma contează, dar nu chiar atît de mult.

  3. Bogdan Says:

    Știi care e treaba, Sorina? Eu am fost până cu câteva zile înainte de alegeri cu Antena3, Geoană și Antonescu, ultimilor doi făcându-le galerie și Mircică, nu direct, dar prin ricoșeu. „Oricine e mai bun decât Băsescu”, spunea el. Eu am fost un mare fan Mircică, pentru că le spunea pe bune, vorbea de ce ne doare pe noi ăștia, intelectualii care suntem slugi pentru un salariu, și nu era greșit în ceea ce spunea. Până când Geonel, marele autoproclamat reformator și democrat, s-a dus la Vântu cu o zi înainte de confruntarea cu Băsescu, ultima. Atunci mai bun decât Băsescu n-a fost decât … Băsescu. Asta a fost unica dar majora greșeală a lui Mircică, susținerea tacită pentru Geoană, de atunci l-am dezavuat pe Mircică. Sincer, sunt foarte satisfăcut că l-am votat pe Băsescu, am eu motivele mele 🙂 …

  4. Bogdan Says:

    O altă treabă, Sorina, fără legătură cu subiectul de față, o să te rog să-mi permiți să divaghez … Sunt obosit, tocmai am venit (victor! :)) de la al treilea examen de Master, de la ASE 🙂 … Cred că mi-am dat seama, pe bune, de data asta, de ce m-au enervat cumplit acele minciuni ale Theei legate de identitățile ei voiajoare, chestiile celelalte, cu veioza și cu ursul polar Frantisek, sunt adiacente. Pe forum și pe bloguri, mai ales pe fostul forum Pruteanu, blogul d-lui Nanu fiind un continuator al acestuia, se stabilesc uneori relații bazate pe stimă și respect, relații care pot ajunge să fie chiar de prietenie, și, chiar de prietenie trainică. Din punctul meu de vedere, să te dai azi samurai, mâine gheișă și altă dată dansator de flamenco (în cazul Theei a fost mult mai grav!) înseamnă să te piși pe astfel de relații – să îmi fie scuzat limbajul cazon!

    • Sorina Says:

      Nu e nicio problemă, poţi să mai divaghezi from time to time. Am şi aici pe una din forumul domnului Nanu, una cu IP dinamic, crede că-i ţine, dar oricum ştiu cine este, că am văzut IP-ul pe forum şi ştiu pe ce cont s-a logat, semnează Mocca, are minciuna în sînge. Obsedată de complot, vai de capul ei!

  5. Bogdan Says:

    PS Corectează-mi și mie „altădată”, te rog, văzui că greșii!

  6. sandu Says:

    ” Că şi-a dat ochii peste cap din cauză de Oana Pellea, care ar avea sau nu ceva în cap, nu va conta deloc”- Pentru cine nu va conta? Pentru mine si iata …pentru Sorina.. CONTEAZA! Si eu sper ca mai sint multi pentru care sa conteze!!!! Si iarta ma..chiar NU IMI PIERD TIMPUL VIETII MELE uitindu ma la mediocritatea de badea! Scuza ma! sint atitea lucruri frumoase pe lume …incit mi se pare un semn de prostie sa mi pierd timpul cu …un badea….hm..pe bune!

  7. Bogdan Says:

    Sandule, mi-aduci aminte de un „amic” de-al meu din Belgia, Barbarul, care tot așa, avea ca și tine pretenția că lucrurile bune și frumoase și dreptatea sunt numai apanajul lui, de fapt voi ăștia aveți parte de lucruri frumoase numai sub formă de fatasme! 🙂
    Pe forumul Pruteanu, el, unul cu caș la gură care se credea scriitor și încă unul cu ambiții „medievale” dar care când deschidea gura mirosea a praz formau un trio comic de cartier.

    „Scuza ma! sint atitea lucruri frumoase pe lume …incit mi se pare un semn de prostie sa mi pierd timpul cu …un badea….hm..pe bune!”

    Sorina, transmite-i grobianului ăsta care l-a insultat gratuit pe În trecere, omul cel mai politicos pe care l-am cunoscut pe vreun forum, că dacă dau de el o să-i bag un șpiț în fund care o să-i ajungă până la amigdale!

  8. sandu Says:

    Si eu va doresc toate cele bune, domnule Bogdan!


Lasă un răspuns

