Dor de Jurnal

8 Ianuarie 2010

Nu am mai scris de cîteva zile. Nu poţi fi, adică eu nu pot fi, continuu şi constant cerebrală. Nu pot fi nici continuu şi constant afectivă. De fapt, nu pot fi constantă. Am perceput capricios zilele ce trecură, am scris ceva pe un forum, ceva ce poate fi un proiect de nuvelă. Poate o să copiez cîteva fragmente aici sau poate o să schimb cîte ceva, sau o să rescriu nuvela complet diferit aici. Nu-mi place personajul central, deşi e fascinant prin felul său contradictoriu de a fi. Nu-i găsesc, însă, locul potrivit în lume.
El poate fi un tip teluric şi lubric în anumite ipostaze, dar nu sînt sigură că în toată nuvela va evolua în acest registru. Oricum, în realitate , e un tip vanitos, iar eu, în nuvela mea, nu mi-aş dori să am un astfel de personaj principal. Mai vedem…

3 Responses to “Dor de Jurnal”

  1. Bogdan Says:

    Mai vezi … Așa, în amintirea vremurilor trecute, bag-o și pe Thea, fă-o ca pe o bunicuță, care croșetează mereu, în balansoarul ei, și la care noi, ăștia mai tineri, mergem să-i cerem sfaturi, ea, în chip amuzant, dându-ne sfaturi care sunt exact invers de cum ar trebui …

  2. carolina Says:

    Scrieţi măi băieţi, scrieţi orice, numai scrieţi !


Lasă un răspuns

